لامبورگینی آینده ابرخودروها را رقم می‌زند

شرکت‌هایی مانند لامبورگینی را می‌توان همواره در میان 5 نام بزرگ صنایع خودروسازی مشاهده کرد ولی یکی از مواردی که در این شرکت به‌ندرت به چشم می‌خورد، همکاری با سایر کمپانی‌ها و مراکز تحقیقاتی است. در این میان در یکی از موارد معدودی که لامبورگینی این شرایط را تغییر داده است، شاهد همکاری این غول ایتالیایی با انستیتوی فناوری ماساچوست هستیم.

نتیجه این همکاری نیز خودرویی مفهومی است که لامبورگینی از آن به‌عنوان آینده ابرخودروها نام می‌برد. این خودرو قرار است تا در بازه زمانی بین 6 تا 9 نوامبر یعنی بین روزهای دوشنبه تا پنج‌شنبه هفته جاری به صورت رسمی رونمایی شود. لامبورگینی برای اعلام رونمایی از این خودرو به سراغ شبکه‌های اجتماعی رفته است و در آن تصویری را منتشر ساخته است که کمترین اطلاعات ممکن را درباره این خودرو به کاربران ارائه می‌کند.

در این تصویر تنها می‌توان لامپ‌های جلویی خودرو را مشاهده کرد که از نوع ال‌ای‌دی ساخته شده‌اند و به صورت کلی شکل ظاهری استاندارد خودروهای لامبورگینی را تداعی می‌کنند.

شایان ذکر است که در ماه اکتبر سال گذشته نیز لامبورگینی با مرکز ام‌آی‌تی قرارداد همکاری امضا کرد تا به کمک فناوری‌های آن‌ها، خودروهای اسپرت رده‌بالای خود را طراحی و تولید کند. در آن زمان مائوریسیو رگانی به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌مدیره لامبورگینی درباره این همکاری گفته بود که تاثیر این مشارکت در نسل بعدی لامبورگینی به چشم نخواهد خورد و از دو نسل بعد شاهد شکوفایی این شراکت خواهیم بود. حال باید دید که این خودروی مفهومی متعلق به کدام نسل است و آیا از فناوری‌های ام‌آی‌تی نیز در آن استفاده شده است یا خیر.

منبع: Cnet

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا