دستیار مجازی گوگل به سرویس اپل موزیک آیفون وارد شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،سیری، دستیار صوتی اپل در تمامی مدل‌های آیفون، عملکردی عالی دارد و به شما اجازه می‎دهد بدون نیاز به برداشتن گوشی خود مجموعه‎ای از وظایف مختلف را انجام دهید. برای کاربرانی که به سیری عادت نکرده‎اند یا آن را دوست ندارند، چندی پیش گوگل دستیار مجازی خود را برای پلت‎فرم iOS ارائه داد. Google Assistant در آیفون برای برخی از کاربران به اندازه سیری مفید بوده است؛ گرچه نظر برخی دیگر از کاربران ممکن است متفاوت باشد.

حال در آیفون می‌توان اپل موزیک را با استفاده از Google Assistant به کار گرفت

ادغام دستیار مجازی گوگل با سرویس اپل موزیک در آیفون

گوگل قابلیت استفاده از سرویس اپل موزیک را در آیفون به اپلیکیشن Google Assistant افزوده است. کاربران از طریق بخش تنظیمات گوشی خود می‎توانند چنین قابلیتی را فعال کنند. ادغام این دو اپلیکیشن با یکدیگر به کاربر اجازه خواهد داد آهنگ‎‎های مورد نظر خود را در سرویس استریم موزیک اپل کنترل کنند. به دنبال فعال‎سازی این گزینه در بخش تنظیمات گوشی، کاربر می‎تواند از اپلیکیشن دستیار گوگل بخواهد آهنگ یا آلبوم خاصی را در اپل موزیک پخش کند. اگر بخواهیم منصفانه بنگریم، این فرآیند کاملاً بدون عیب است و آهنگ مورد نظر چه آن را خریده باشید یا با توجه به اشتراک خود استریم کنید، پخش خواهد شد.

در حال حاضر، ایستگاه‎های رادیویی قسمتی از این به‎روزرسانی نیستند و نمی‎توانند پخش شوند. اگر بخواهیم بگوییم که سیری با سرویس خود اپل عملکرد بهتری دارد، اشتباه است. به مرور زمان، دستیار مجازی گوگل در آیفون قدرت بیشتری کسب کرده است و کاملاً قدرت رقابت با سیری را دارد.

در مقابل اپلیکیشن Google Assistant در iOS، کاربران اندروید برای کنترل اپل موزیک امکان استفاده از فرمان «OK Google» را دارند. نکته جالب این است که این اپ در اندروید همچنین به کاربران اجازه خواهد داد تا ایستگاه‎های رادیو را در اپل موزیک کنترل کنند.

به‎روزرسانی جدید Google Assistant و ادغام دستیار مجازی گوگل با سرویس اپل موزیک واقعاً خبر خوبی است و اکنون کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که در آیفون خود از سیری یا Google Assistant استفاده کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا