راه‌اندازی دفتر جمع‌آوری خون بندناف در کشورهای همسایه

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا،مزدگیر با بیان اینکه فعالیت اصلی در بحث درمانی برای بیماران خارجی در دو فیلد کلی ناباروری و سل‌تراپی است، اظهار کرد: برای درمان ناباروری از سال 86 دپارتمان ای‌.پی‌.دی در پژوهشگاه رویان تشکیل شده که به بیماران خارجی ارائه خدمات می‌کند.

مدیر توسعه محصولات و خدمات شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان افزود: طبق آمارهایی که ثبت کرده‌ایم، تاکنون بیش از 4 هزار بیمار خارجی از 31 کشور دنیا برای درمان ناباروری به پژوهشگاه رویان مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: نرخ موفقیت رویان در زمینه درمان ناباروری در تراز معتبرترین مراکز جهانی قرار دارد و هزینه ارائه خدمات نسبت به کشورهای اروپایی و امریکایی یک سوم است، بنابراین استفاده از خدمات رویان فرصت مناسبی برای بیماران خارجی است.

مزدگیر با اشاره به کشورهای اسلامی و عرب زبان، گفت: در رویان تمام کادر درمانی برای بانوان خانم هستند که این مساله مزیتی برای کشورهای اسلامی است از طرفی در "رویان" مترجمان native داریم و مسئول فنی ای‌.پی‌.دی ما لبنانی و عرب زبان است که این موضوع برای ارائه خدمات خوب به بیماران عرب زبان کمک کرده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این هتلی را برای بیماران تجهیز کرده‌ایم، افزود: تمام بیمارانی که به "رویان" مراجعه می‌کنند، تحت پوشش بیمه حوادث رایگان قرار می‌گیرند.

مدیر توسعه محصولات و خدمات شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان در خصوص جذب گردشگر نیز اظهار کرد: "رویان" اخیرا برای جذب گردشگر دفتر نمایندگی در اربیل عراق فعال کرده و از چندی پیش نیز دفتری را در عمان راه‌اندازی کردیم.

مزدگیر ادامه داد: در کشورهای لبنان، تاجیکستان و آذربایجان نیز برای جذب بیماران خارجی در جهت راه‌اندازی دفتر نمایندگی هستیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات سلول درمانی به بیماران خارجی، گفت: در حوزه سلول‌درمانی برای بیماران خارجی در دو فیلد بیماری پوستی و مفاصل به خصوص مفصل زانو از این خدمات استفاده می‌شود. همچنین بانک خون بندناف به بیماران خارجی ارائه می‌شود.

مزدگیر با بیان اینکه در 28 استان کشور دفتر جمع‌آوری خون بند ناف داریم، افزود: دو نمایندگی در عراق و عمان ایجاد شده است و در حال رایزنی برای راه‌اندازی دفتر جمع‌آوری خون بند ناف در لبنان، تاجیکستان، کویت و آذربایجان هستیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا