ارائه گزارش مالی درآمد شرکت توسعه‌دهنده نانودارو

نانوبیوتیکس (Nanobiotix) یکی از شرکت‌هایی است که در حوزه نانوپزشکی فعالیت داشته و به ‌دنبال ارائه راهبردهای جدیدی برای درمان سرطان است. این شرکت درآمد سه ‌ماهه دوم سال 2017 میلادی خود را منتشر کرد. براساس گزارش مالی اولیه‌ای که این شرکت منتشر کرده است، درآمد نانوبیوتیکس 58645 پوند بوده که با پیش‌بینی‌های انجام شده این شرکت هم‌خوانی دارد.
در این دوره زمانی، بیشترین درآمد نانوبیوتیکس از خدمات به‌دست آمده که به فعالیت‌های عملیاتی این شرکت با شرکای خود مربوط می‌شود.
در ماه می سال جاری، این شرکت اولین اطلاعات مربوط به آزمون بالینی نانوداروی خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد، نانوداروی این شرکت می‌تواند تومور سرطانی را از حالت سرد به حالت گرم ببرد. این داده‌ها می‌تواند نقش مهمی در درمان سرطان ایفا کند.
چندی پیش نیز این شرکت فاز دوم و سوم آزمون بالینی نانوداروی ضدسرطان سر و گردن را منتشر کرد. بررسی‌ها نشان داده که این دارو ایمنی قابل توجهی در افراد سالخورده و نحیف دارد، به‌طوری که می‌توان آن را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای درمان بیماری به‌کار برد.
این دارو می‌تواند برای درمان انواع مختلف بیماری‌ها به کار رود و فرصت‌های تازه‌ای برای پزشکان ایجاد کند. این شرکت در حال آماده شدن برای انجام آزمون بالینی روی نانوداروی جدید خود موسوم به NBTXR3 است. نانوبیوتیکس در حال باز کردن 12 تا 15 سایت در اروپاست تا توسعه این دارو را تسریع کند.
لازم به ذکر است که پیش از این آزمون‌های اولیه و غیرکلینیکی روی این نانودارو انجام شده و نتایج آن مثبت ارزیابی شده‌‌است، به طوری که محققان تأیید کردند که NBTXR3 به همراه رادیودرمانی می‌تواند به درمان سرطان کمک شایانی کند.
نانوبیوتیکس از فناوری موسوم به NanoXray برخوردار است که با استفاده از آن می‌تواند انرژی رادیودرمانی را افزایش و در نهایت کارایی پرتودرمانی را بهبود دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا