آیا اپل کیفیت فیس آی‌دی آیفون X را کاهش می‌دهد؟

به گزارش سیناپرس به نقل از شبکه،اپل از بیست و هفتم اکتبر پیش‌ فروض آیفون X را آغاز کرد و قرار بود عرضه آن را از سوم نوامبر شروع کند. اما طبق گزارش‌ها اپل نتوانسته هم اکنون به مقدار پیش‌فروش‌های آیفون X تولید کرده و در روز سوم نوامبر هم قادر به عرضه مقدار سفارش‌های ثبت شده نخواهد بود! بنابراین این شرکت باید در پی ترفندی برای افزایش سرعت تولید آیفون X باشد! طبق گزارش‌ها، ظاهرا اپل قصد دارد با کاهش کیفیت تولید مجموعه فیس‌ آی‌دی این گوشی، سرعت تولید آن را افرایش دهد!

ظاهرا تولید قطعات مختلف و ظریف بکار رفته دردلیل اصلی محسوب می‌شود که منجر به کاهش سرعت تولید این محصول شده است. بنابراین برخی از منابع خبری عقیده دارند که اپل دستور کاهش کیفیت تولید مجموعه فیس‌ آیدی آیفون X را صادر کرده است تا بدین ترتیب سرعت تولید این محصول افزایش یابد و اپل بتواند پاسخگوی نیاز کاربران و سفارش‌های آن‌ها باشد.

البته به نظر می‌رسد که اپل به تازگی در قبال این خبرها از خود عکس‌العمل نشان داده و عنوان کرده که به هیچ عنوان کیفیت تولید قطعات آیفون X را کاهش نخواهد داد. با این وجود هنوز مشخص نیست که سرنوشت این مسئله چه می‌شود؟ به نظر شما آیا اپل برای جبران سرعت کم تولید آیفون X دستور کاهش کیفیت ساخت فیس آی‌دی و صرف زمان بر روی آن را صادر کرده است؟

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا