نسخه جدید لپ‌تاپ MSI GS63 Stealth معرفی شد

به گزارش سیناپرس به نقل از شبکه،شرکت MSI از شرکت‌هایی است که در زمینه طراحی و تولید گیمینگ لپ‌تاپ‌ها کاملا شناخته شده محسوب می‌شود و همواره محصولات با کیفیتی را روانه بازار می‌کند. یکی از گیمینگ لپ‌تاپ‌های محبوب این کمپانی MSI GS63 Stealth نام دارد که به شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفته بود. حال MSI این لپ‌تاپ را آپگرید کرده و نسخه جدید آن را تجهیز به پردازنده گرافیکی GTX 1050 انویدیا روانه بازار می‌کند.

نسخه جدید لپ‌تاپ MSI GS63 Stealth از سبک طراحی لپ‌تاپ‌های سری جی‌اس استیلس پیروی خواهد کرد، بنابراین بدنه آن باریک بوده و ظاهری شیک را به همراه خواهد داشت. وزن نسخه جدید لپ‌تاپ مذکور برابر با 1.8 کیلوگرم عنوان شده و نمایشگر دستگاه 15.6 اینچی است. نمایشگر لپ‌تاپ مذکور از نوع IPS در نظر گرفته شده و وضوح تصویر فول اچ‌دی را ارائه می‌کند.

جالب است بدانید که نسخه جدید لپ‌تاپ MSI GS63 Stealth از سه پورت MHDI 1.4، مینی دیسپلی‌پورت 3 و تاندربولت 3 بهره می‌برد و کاربران را قادر به اتصال همزمان سه نمایشگر به خود می‌کند. اما شاید بهتر باشد که مروری بر مشخصات سخت افزاری نسخه جدید لپ‌تاپ MSI GS63 Stealth داشته باشیم. لپ‌تاپ مذکور به نسل هشتم سری پردازنده‌های اینتل و مدل Core i7-7700HQ مجهز بوده و رم آن تا سقف 32 گیگابایت قابل ارتقاء است.

سیستم خنک‌کاری لپ‌تاپ Cooler Boost Trinity نام دارد که شامل 5 لوله حرارتی و چند فن می‌شود که کیفیت عملکرد بالایی دارند و مانع داغ شدن بیش از اندازه اجزای سخت افزاری دستگاه می‌شوند. کیبورد نسخه جدید لپ‌تاپ MSI GS63 Stealth فول سایز بوده و شامل بخش Numbers (اعداد) هم می‌شود. همچنین این کیبورد به یک چراغ پس زمینه زیبا و رنگی هم مجهز است که زیبایی دستگاه را دو چندان می‌کند. حافظه داخلی نسخه جدید لپ‌تاپ MSI GS63 Stealth هم 1 ترابایتی است و احتمالا شامل آپشن‌های دیگر هم خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا