اپیسر هارد اکسترنال AC631 مجهز به USB 3.1 را معرفی کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از شبکه،همچنین این هارد اکسترنال در تایوان اکسلنس 2018 در بین هزاران محصول جایزه گرفت. با ساختار کاملا مهر و موم شده و قاب محافظ لاستیکی، AC631 دارای تست سقوط از ارتفاع مطابق با استاندارد ارتش آمریکا و استاندارد IP55 برای عملکرد ضد آب و ضد گرد و غبار است و در هر حالت اطلاعات شما را محفوظ نگه می دارد. علاوه بر این بدنه ضد خش و همچنین طراحی کابل قرار گرفته در بدنه محصول آن را خاص نموده است.

ساختار مهر و موم شده و محافظت سه گانه

آخرین هارد اکسترنال دارای درجه نظامی اپیسر، AC631 نیز با استاندارد MIL-STD-810G 516.6 Procedure IV مطابقت دارد، به این معنی که اگر این محصول به طور اتفاقی از ارتفاع 122  سانتی متری به زمین بیافتد آسیبی به اطلاعات وارد نخواهد شد، این هارد اکسترنال دارای استاندارد IP55 است به این معنی که میتواند در برابر پاشش و محیط های دارای گرد و غبار مقاومت کند.

ساختار لاستیکی محافظ و طراحی آسان کابل همراه

پوشش AC631 از یک قاب لاستیکی تک قطعه ساخته شده که به صورت یک سپر قدرتمند در برابر زمین اقتادن ها و فشارهای قوی عمل میکند. نوار آبی کبالت دورادور سطح مشکی نوک مدادی محصول، که بافت سه بعدی دارد را پوشانده، این قسمت نه تنها ظاهر اسپرتی به محصول می دهد بلکه مقاومت آن را در برابر خراش و اثرانگشت بالا می برد. به طورر موثر آسیب ناشی از اصطحکاک را کاهش می دهد.طراحی منحصر به فرد شکاف (اسلات ) جهت قرارگیری کابل در بدنه هار آن را به طور موثری منحصر به فرد نموده است.

USB بادوام تایپ A

هارد اکسترنال  AC631 تایپ A که دوام آن برای 10000 بار وصل و جدا کردن تست شده، ایمنی اطلاعات را برای کاربران تضمین میکند. این هارد مجهز به USB 3.1 نسل اول است و سرعت انتقال آن تا 5 گیگابیت بر ثانیه است. این محصول در ظرفیت های 1 و 2 ترابایت قابل عرضه می باشند که 2 ترابایت این محصول میتواند تا 1 میلیون عکس و 500 فایل mp3 موزیک و یا 833 ساعت فیلم فول HD را در خود ذخیره نماید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا