باتری این گوشی حداقل 2 روز شارژ خواهد داشت! زد‌تی‌ای از اسمارتفونی با باتری 4870 میلی آمپری رونمایی می‌کند!

به گزارش سیناپرس به نقل از شبکه،به تازگی مشخصات فنی گوشی هوشمند جدیدی با کد اختصاصی ZTE A0620 توسط سازمان تنا منتشر شده که محصولی از برند زد‌تی‌ای است. بنا به گزارش‌ این سازمان گوشی مذکور قرار است به یک باتری 4870 میلی آمپر ساعتی مجهز شود و پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده بسیار نزدیک شاهد معرفی آن باشیم.

طبق گزارش سازمان تنا، گوشی مذکور از نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی بهره‌مند می‌شود. پردازنده مرکزی آن هشت هسته‌ای است و رم دستگاه ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند. بنابراین به احتمال زیاد با یک گوشی میان رده رو به بالا مواجه هستیم. گوشی ZTE A0620 از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی می‌شود و احتمالا از حافظه SD پشتیبانی می‌کند.

همانطور که اشاره کردیم پیش‌بینی شده که باتری 4870 میلی آمپر ساعتی گوشی بتواند تا 2 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین کند. دوربین اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی عنوان شده‌اند و اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب است. ظاهرا گوشی ZTE A0620 قرار است با رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای روانه بازار شود.

وزن گوشی ZTE A0620 چیزی در حدود 1602 گرم عنوان شده و ابعاد آن 147 در 71 در 8.5 میلیمتر خواهد بود که با توجه به باتری بزرگ گوشی معقولانه به نظر می‌رسد. متاسفانه در مورد نام دقیق اسمارتفون مورد نظر و تاریخ رونمایی رسمی از آن اطلاعاتی نداریم، اما پیش‌بینی می‌کنی شرکت زد‌تی‌ای گوشی مذکور را با قیمتی در حدود 200 دلار روانه بازار کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا