آموزش دریافت مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی به دانش بنیانی ها

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی برای شرکت های دانش بنیان در راستای دریافت مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی برگزار می کند. شرکت های دانش بنیان می توانند با تخفیف ۷۰ درصدی در این کارگاه شرکت کنند تا بتواند مهارت های لازم را در این امر اخذ کنند.

سرفصل های دوره آموزشی دریافت مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی  شامل «تعریف تجهیزات پزشکی»، « کلاس بندی تجهیزات پزشکی»، «زیرساخت های مرتبط به صدور پروانه ساخت»، «مدارک مرتبط به ایمنی عملکرد محصول»، «مدارک مرتبط به ارزیابی بالینی» و … می شود.

مخاطبان دوره می توانند مدیران عامل، مدیران بخش تحقیق و توسعه، مدیران بخش فنی  شرکتهای دانش بنیان و غیر دانش بنیان باشند.

همچنین این دوره برای کارشناسان کنترل کیفی و مسئولین فنی بخش توسعه ادارات، واردات شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی پیشنهاد می شود. دکتر کاشانی، سرممیز رسمی مرجع ثبت و صدور گواهینامه تایید صلاحیت اداره کل تجهیزات پزشکی مدرس این دوره آموزشی است.

مدت و زمان برگزاری کارگاه آموزشی «دریافت مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی» پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۹۶ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا