ارائه سمینار با واقعیت افزوده + فیلم

شرکتی Prezi در سال 2009 میلادی تأسیس‌شده است و در حقیقت هدفی جز بهبود ساختار ارائه اسلاید برای سمینارها ندارد ولی عبارت اسلاید می‌تواند اندکی برای شرح دادن کارایی‌های این سیستم، نامناسب به‌حساب بیاید. Prezi می‌تواند واقعیت افزوده را به سمینارهای شما اضافه کند. این سیستم می‌تواند به کمک ابزارهای خود اجازه بدهد که شما در ویدیوهای خود از ترکیبی از واقعیت و تصاویر دیجیتالی استفاده کنید و برای این کار نیازی به ویرایش سنگین ویدیویی و هزینه بالا نخواهید داشت.

این ساختار در نوع خود یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های ممکن درزمینهٔ نحوه ارائه محتوا است زیرا موجب می‌شود تا بتوان احساسات را با ارائه ترکیب کرده و بتوان با استفاده از زبان بدن، ارائه را به‌صورت ملموس‌تری به کاربران تقدیم کرد. یکی از مشکلات اسلایدهای عادی این است که مخاطبان نمی‌توانند همزمان به ارائه‌دهنده و اسلاید نگاه کنند و باید یکی از دو گزینه را انتخاب کنند ولی سیستم Prezi این مشکل را رفع کرده است.

در پایان این مطلب می‌توانید فایل ویدیویی ساخته شده به کمک Prezi را مشاهده کنید که به بررسی اولیه آیفون 8 شرکت اپل اختصاص دارد. در این ویدیو می‌توانید ببینید که امکانات این برنامه تا چه اندازه می‌تواند موجب شود تا ساختار ارائه، موثرتر شده و پیام به‌صورت واضح‌تری به کاربر انتقال پیدا کند.

شرکت Prezi از زمان تأسیس تاکنون به‌قدری پیشرفت کرده است که بسیاری از افراد آن را جایگزین استفاده از سیستم پاورپوینت شرکت مایکروسافت کرده‌اند و حتی گفته می‌شود که نرم‌افزار Prezi، تعداد 85 میلیون کاربر در تمامی جهان را به خود جذب کرده است. این آمار به‌واسطه 325 میلیون سمینار ارائه‌شده به کمک Prezi، نشان‌دهنده محبوبیت روزافزون و کارایی بهینه این سیستم است.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این شرکت، این نرم‌افزار را به‌صورت رایگان دریافت کرده و برای مدت‌زمان معینی به‌صورت آزمایشی از آن بهره‌مند شوید. برای دسترسی به وب‌سایت Prezi کافی است اینجا کلیک کنید.

تهیه و تالیف: آناهیتا عیوض خانی

منبع: Prezi

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا