برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک در دانشگاه امیرکبیر

 استاد دانشکده مهندسی برق این دانشگاه در خصوص پنجمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک با اشاره به محورهای کنفرانس خاطرنشان کرد: ربات پرنده، ربات زیر دریایی، ربات های الهام گرفته از طبیعت، ربات های کابلی، ربات های انسان نما، ربات توانبخشی مانند ربات های پادار، ربات میکرو، نانو ربات ها، ربات چرخدار و سوشال رباتیک محورهای این کنفرانس هستند.

دکتر حیدرعلی طالبی با بیان این که در حاشیه این کنفرانس، نمایشگاهی از ایده های دانشجویان در زمینه رباتیک در نمایشگاه دانشگاه برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در نمایشگاه خلاقیت طرح های نوآورانه رباتیکی به نمایش گذاشته و مسابقه ای بین ایده ها برپا می شود.
وی با بیان اینکه کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک میزبان مدعوین رومانیایی و عراقی است، خاطرنشان کرد: همچنین انجمن رباتیک، اعضای فرهنگستان علوم و اساتید دانشکده های برق رباتیک و مکانیک دانشگاه های سراسر کشور در این کنفرانس حضور دارند.
طالبی با اشاره به هدف برگزاری چنین کنفرانس هایی گفت: اشاعه کاربردهای رباتیک در کشور و گسترش نقش این حوزه مهم از فناوری از جمله اهداف برگزاری کنفرانس است.
به گفته وی، پنجمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک از دوم تا پنجم آبان در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر میزبان دانشجویان و اساتید مطرح این حوزه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا