همه چیز را درباره آیفون x به شما می گوییم

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،بسیاری از علاقه‌مندان برند اپل به دنبال عرضه آیفون ایکس به بازار هستند، اما شایعات حاکی از آن است که تجهیزان به کار رفته در این مدل، بسیار خاص و در نتیجه تولید آن بسیار زمان‌بر است. همان‌طور که از این شایعات بر می آید، کسانی که iPhone X را پیش‌خرید نکنند، باید مدت‌زمان بیشتری منتظر بمانند تا مدل محبوبشان به بازار عرضه شود.

گفته می‌شود پیش‌فروش این مدل از تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) شروع و عرضه آن نیز ۳ نوامبر برابر با ۱۲ آبان انجام می‌شود. حال با توجه به مشخصات سخت‌افزاری این مدل، احتمالاً عرضه این مدل به بازار، با کمی تأخیر صورت می‌گیرد؛ حتی به نظر می‌رسد تنها چند ساعت پس از آغاز پیش‌فروش، ظرفیت آن تکمیل شود.

قیمت iPhone X نسبت به سایر مدل‌های این خانواده بسیار گران‌تر و احتمالاً ۱۲۸۰ دلار است که بر حسب حافظه داخلی دستگاه، قیمت آن متغیر خواهد بود. برخلاف آیفون ۸، این مدل تنها با دو حافظه داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

همان‌طور که در اخبار آمده، مشخصات آیفون ایکس و آیفون ۸ تقریباً یکسان است. هر دو دارای پردازنده فوق سریع «Bionic» هستند، با شارژر بی‌سیم شارژ می‌شوند، واقعیت افزوده در هر دو مدل استفاده شده و دوربین‌های این دو بهبود قابل توجهی پیدا کرده‌اند.

به جرات می‌توان گفت این دو مدل تفاوت‌های بسیار کمی دارند، اما اولین تفاوت آن‌ها، در صفحه‌نمایش است. در طراحی صفحه‌نمایش مدل iPhone X از فناوری‌های جدیدتر بهره گرفته شده و صفحه‌نمایش OLED این مدل، تمام پنل جلویی گوشی را پوشش داده است.

بزرگ‌ترین راز iPhone X در صفحه‌نمایش این مدل است که اپل پس از سال‌ها دست به تغییرات اساسی در طراحی آن زده است. حال شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاری، به دنبال تغییر و همگام‌سازی برنامه‌های خود با صفحه‌نمایش این مدل هستند که می‌توان گفت تا حدودی به مشکل برخورد کرده‌اند.

از دیگر تفاوت‌های این دو مدل می‌توان به فناوری تشخیص چهره iPhone X اشاره کرد که جای خود را به حسگر اثر انگشت داده است. تاکنون هیچ‌کس نظری در ارتباط با این فناوری نداشته و ظاهراً همه منتظرند تا این مدل در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا