اپلیکیشن Portra از شما یک ادیتور عکس حرفه ای می سازد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک، Portra در سال گذشته با ادعای استفاده از فیلترهای هنری با استفاده از هوش مصنوعی برای عکس ها، طوفانی به پا کرد. این نرم افزار یک سری فیلتر روی عکس‌های شما قرار می‌دهد تا اینکه به نقاشی تبدیل شوند. این ترفند شسته و رفته آنچنان محبوب شد که حتی فیس بوک از آن کپی کرد. علی رغم معروف شدن اپلیکیشین پریزما، شاید بتوان گفت که به ندرت نتایج جذاب تبدیل عکس به نقاشی در این نرم افزار واقعا زیبا و هنری از آب در می آید.

حالا اگر شما همچنان به اعمال فیلترهای هنری در عکس و تبدیل آن به نقاشی علاقه دارید، می توانید اپلیکیشن Portra را دریافت کنید. این نرم افزار برای Android و iOS عرضه شده و شرکت سازنده توضیحی در خصوص نحوه عملکرد آن نداده است و مشخص نیست که این اپلیکیشن چگونه کار می کند و اینکه آیا از هوش مصنوعی استفاده می کند یا خیر. اما مطمئنا اپلیکیشن Portra در اعمال طیف وسیعی از جلوه های هنری زیبا مفید است و به اعتقاد برخی، نتایج آن بهتر از اپلیکیشن Prisma است. در واقع با اینکه پریزما فیلترها و سبک های هنری بیشتری را به کاربران ارائه می دهد، اما نتایج حاصله در این اپلیکیشن مصنوعی به نظر می رسد.

کار با اپلیکیشن Portra آسان است؛ فقط کافی است عکس را وارد این نرم افزار کنید و یکی از ۱۹ فیلتر هنری آن را انتخاب کنید، تا عکس شما به یک نقاشی با سبک هنری خاص تبدیل شود.

اپلیکیشن Portra

شما می توانید چگونگی اعمال فیلترها و شدت و ضعف آن را تنظیم کنید. می توانید تصویر چهره خود را انتخاب کنید و حاشیه عکس را حذف کرده و آن را بر روی یک بوم قرار دهید.

هنگامی که به نتیجه دلخواه رسیدید، می توانید تصویر را به در حافظه گوشی خود ذخیره کنید و یا آن را به طور مستقیم در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

البته یک نکته آزاردهنده در اپلیکیشن Portra ثبت آرم نوشتاری آن در پایین تصویر است که اگر آن را دوست ندارید باید تصویر را برش دهید.

نقطه ضعف دیگر این اپلیکیشن هم این است که تصاویری با وضوح بالا ایجاد نمی کند تا شما بتوانید آنها را چاپ کنید. خروجی روی صفحه نمایش کوچک خوب دیده می شود، اما برای چاپ حتی روی کاغذ A5 مناسب نیست.

در مجموع اپلیکیشن Portra ابزاری مناسب برای کابران شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام است تا عکس های خود را به پرتره های نقاشی شیک و زیبا تبدیل کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا