آیا بازی Horizon Zero Dawn بسته الحاقی دیگری دارد؟

به گزار شسیناپرس به نقل از کلیک،با توجه به اینکه کم کم به عرضه بسته الحاقی بازی Horizon Zero Dawn به نام The Frozen Wilds نزدیک می شویم، سوالات طرفداران و گیمرها در خصوص بسته های الحاقی آینده این عنوان ویدیویی بیشتر شده و استودیوی نامدار گوریلا گیمز، خالق آن، هم اکنون جزئیات بیشتر و تکمیلی تری در این زمینه با طرفداران و بازیکنان به اشتراک گذاشت.

در حال حاضر سوال اغلب گیمرها این است که آیا بازی هورایزن زیرو دان بسته الحاقی دیگری دارد و پس از عرضه دی ال سی The Frozen Wilds، به مرور زمان محتویات جدیدی از جمله محیط، شخصیت ها، ماموریت ها، سلاح و موارد غیره به این عنوان اضافه می شود یا خیر؟

آن طور که پیداست، به نظر می رسد بسته الحاقی The Frozen Wilds اولین و آخرین بسته الحاقی بازی Horizon Zero Dawn است و توسعه دهندگان پس از انتشار آن، هرگز محتویات جدیدی را به بازی اضافه نمی کنند و عملا باید با این عنوان ویدیویی خداحافظی کرد! این خبر توسط استودیوی گوریلا گیمز در پاسخ به سوالات کاربران در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد. سازندگان در این باره اعلام کردند: «The Frozen Wilds تنها بسته الحاقی بازی Horizon Zero Dawn است!»

بنابراین، اگر ماموریت های نسخه اصلی عنوان هورایزن زیرو دان را به اتمام رساندید و در انتظار عرضه محتویات جدید بازی هستید، باید بدانید که فقط بسته الحاقی The Frozen Wilds پیش روی شما است و پس از آن، هیج ماموریت و داستان تازه ای به بازی اضافه نمی شود.

البته این موضوع می تواند نشان از ساخت دنباله بازی The Frozen Wilds باشد، چرا که هرگز نمی توان از موفقیت و فروش باورنکردنی نسخه اول چشم پوشی کرد. اگرچه این موضوع هنوز توسط سازندگان و شرکت ناشر بازی تایید و یا تکذیب نشده است.

در این بسته دانلودی گسترش دهنده، Aloy، شخصیت اصلی بازی، به مناطق و سرزمین های کوهستان شمالی و دهکده Banuk سفر می کند. سپس ماجراجویی وی آغاز شده و با چالش های جدیدی رو به رو می شود که به کمک سلاح ها و تجهیزات جدید باید دشمنان خود را نابود کند. گفته شده نقشه این بسته الحاقی بسیار زیبا و گسترده طراحی شده و مورد توجه علاقه مندان قرار می گیرد. همچنین چندین تروفی جدید در آن گنجانده شده که بازیکنان با انجام ماموریت ها و حرکات های خاص می توانند این تروفی ها را به دست آورند.

بسته الحاقی بازی Horizon Zero Dawn

شایان ذکر است؛ جهت تجربه این بسته الحاقی نیازی نیست که حتما مراحل و ماموریت های نسخه اصلی بازی را به اتمام برسانید، چرا که داستان این محتوای دانلودی کمی متفاوت تر از داستان اصلی بازی است و ارتباط چندانی با یکدیگر ندارند.

بر اساس گفته سازندگان، اولین و آخرین بسته الحاقی بازی Horizon Zero Dawn یا همان The Frozen Wilds در تاریخ ۷ نوامبر سال میلادی جاری (۱۶ آبان ماه ۹۶) همزمان با عرضه جهانی کنسول قدرتمند و جدید ایکس باکس وان ایکس، به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن ۴ منتشر می شود.

در حال حاضر، علاقه مندان می توانند این بسته گسترش دهنده داستانی را با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار از طریق فروشگاه معتبر و رسمی پلی استیشن استور پیش‌خرید کنند و یک آواتار ویژه از استودیوی گوریلا گیمز هدیه بگیرند. در این میان، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی نیز تخفیف ۲۰ درصدی برای پیش خرید این بسته برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس در نظر گرفته است که این افراد با پرداخت ۱۴٫۹۹ دلار می توانند در روز مقرر به تجربه این DLC جذاب و مهیج بپردازند.

گفتنی است؛ نسخه اصلی بازی هورایزن زیرو دان نیز از روز ۲۸ فوریه سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با شنبه ۱۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ در دسترس گیمرها و دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ قرار گرفت.

در ابتدا بسیاری از تحلیلگران و منتقدان صنعت گیم امید زیادی به عنوان ویدیویی Horizon Zero Dawn نداشتند، چرا که استودیوی گوریلا گیمز بیشتر در طراحی و توسعه بازی های شوتر و اکشن تبحر دارد و هرگز دست به طراحی بازی نقش آفرینی نزده است و این موضوع نگرانی اصلی بازیکنان پیش از عرضه بازی بود. حال سازندگان پس از انتشار بازی به تمامی این نام امیدی ها پایان دادند و این عنوان ویدیویی در زمان انتشار خود توانست نمرات و امتیازات بالایی را از منتقدان و حتی کاربران کسب کند و فروش فوق العاده ای در پی داشت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا