برگزاری رویداد استارتاپی صفاتک

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی پنجمین نمایشگاه ربع خورشیدی،این رویداد کارآفرینی ترویجی ,از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی است که در تاریخ 21 الی 23 ابانماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار میشود.

در جریان این رویداد دانشجویان و افراد علاقه‌مند و صاحب ایده در زمینه صنایع خلاق و فرهنگی گرد هم جمع می‌شوند و ضمن اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود، شبکه‌سازی و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرایند اجرایی سازی  یک ایده تا کسب و کار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل اموخته و با کمک، مشاوره و نظارت مربیان متخصص رویداد ایده نوآورانه خود را توسعه می‌بخشند. در این رویداد مشاوران و مربیان با تخصص‌های کسب وکار، فناوری اطلاعات، صنایع خلاق، گرافیک و رایانه و کارآفرینی جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی تخصصی به شرکت‌کنندگان حضور دارند و در نهایت سه تیم و ایده برتر ارزیابی، داوری و معرفی خواهند شد.
هدف از برگزاری این رویداد ایجاد بستری برای جذب و ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه دانش‌آموزان مستعد، دانشجویان، دانش‏ آموختگان دانشگاه ‌ها، کارآفرینان و صاحبان ایده‏‌های کسب و کار در زمینه صنایع فرهنگی و خلاق است. ایده‌ها و تیم‌های برتر علاوه بر تقدیر و کسب جوایز، از اولویت بررسی امکان جذب در مراکز رشد و کانون‌های رشد، شکوفایی و خلاقیت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی و شروع کسب و کار نوپای خود، ارائه خدمات پشتیبانی و تجاری سازی محصول، مشاوره و آماده ‏سازی جذب سرمایه‏‌گذاران و ….. برخوردار خواهند شد.
محورهای این رویداد عبارتند از :
  نوآوری در گردشگری با نگاه ویژه به تبریز 2018
  نوآوری در صنایع دستی (طراحی، اجرا، توزیع، بازاریابی و بسته‌بندی)
  نوآوری در رسانه‌های جدید(انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، محتواهای دیجیتالی، نرم‌افزارها)
  نوآوری در هنرهای نمایشی، جشنواره‌های محلی و سنتی و اعیاد
  نواوری در طراحی اسباب‌بازی، البسه و پوشاک، سنگ‌های قیمتی
  نوآوری در موسیقی، عکاسی، هنرهای تجسمی و معماری
دانشجویان می توانند از تخفیف 50 درصد شرکت در این رویداد استفاده نموده و در طی سه روز توان و استعداد کارآفرینانه خود را محک زده و از کارگاه های تخصصی راه‌اندازی کسب و کار نوپا (startup) این رویداد بهره‌مند شوند.
کانال‌های ارتباطی
تلگرام: cci_irotex@
لینک ثبت‌نام: www.evand.com/events/safatech
شماره دبیرخانه:
 021-88898036 داخلی 269
041-36590241

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا