اپلیکیشن شناسایی کارجویان فناوری اطلاعات طراحی شد

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،وحید یزدانیان رئیس دانشکده پست و مخابرات با اشاره به طراحی اپلیکیشن شناسایی و آموزش کارجویان حوزه فناوری اطلاعات گفت: با طراحی این اپلیکیشن، اطلاعات کارجویان حوزه‌ ICT گردآوری و دسته بندی شده است و پس از مشاوره با آن‌ها، مهارتهای موردنیاز به صورت بسته های آموزشی به آنها آموزش داده خواهد شد و در نهایت با تعامل صورت گرفته با شرکت‌ها و اپراتورها، این فارغ التحصیلان برای جذب بازار کار معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این اپلیکیشن قرار است در نمایشگاه ایران تله کام رونمایی شود، گفت: هدف از طراحی این اپلیکیشن، کمک به اهداف دولت دوازدهم و وزارت ارتباطات در برنامه‌ ششم، برای فراهم آوردن زمینه‌های اشتغال فارغ التحصیلان رشته‌های ICT و توسعه‌ کسب‌وکارهای این حوزه است.

یزدانیان ادامه داد: با استفاده از این اپلیکیشن، اطلاعات کارجویان حوزه‌ ICT گردآوری و دسته بندی شده، سپس بعد از مشاوره با آن‌ها، مهارت‌های مورد نیاز به صورت بسته‌های آموزشی به آنها آموزش داده خواهد شد و در نهایت با تعامل صورت گرفته با شرکت‌ها و اپراتورها، این فارغ التحصیلان برای جذب به آنها معرفی خواهند شد و در صورت داشتن ایده و توانایی راه انداختن کسب و کار توسط خودشان، حمایت‌های لازم از آن ها به عمل خواهد آمد.

رئیس دانشکده مخابرات گفت: با توجه به افزایش استفاده از موبایل توسط مردم و سادگی استفاده از اپلیکیشنها، سعی شده است یک برنامه کاربردی کاربرپسند طراحی شود. این اپلیکیشن در مرحله اول، اطلاعات متقاضیان را اخذ می‌ کند، اما در نظر است در آینده قابلیت ارائه‌ آموزش‌های مجازی هم به آن اضافه شود.

به گفته وی، استفاده از این برنامه‌ کاربردی می‌تواند بین کارجویان و صاحبان صنایع ارتباط برقرار کند و گامی مهم در ایجاد اشتغال باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا