اسامی برگزیدگان مرحله نهایی دومین المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی اعلام شد

پیمان کیهان ور رییس کمیته علمی این المپیاد اعلام کرد: مرحله نهایی این المپیاد در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با حضور 26 نفر از برگزیدگان مرحله دوم برگزار شد که از این بین تعداد 6 نفر حائز تندیس طلا، 9 نفر نقره و 11 نفر حائز تندیس برنز شدند.

عضو هیأت علمی دانشکده علوم نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: برای آموزش دوره نهایی از اساتید بنام و صاحب تجربه  کشور در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی استفاده گردید و علاوه بر آن در کنار کلاس‌های تئوری، دانش‌پژوهان این دوره مانند سال گذشته تحت آموزش‌های عملی حوزه سلول‌های بنیادی در مراکز پیشرفته کشوری  شامل مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی و  مرکز تحقیقات اورولوژی کودکان و پزشکی بازساختی بیمارستان مرکز طبی کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین خانه ریاضیات تهران قرار گرفتند.
وی همچنین از برگزاری اختتامیه این المپیاد همزمان با سایر المپیادهای رسمی کشور با همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش و تلاش برای برگزاری این رویداد به صورت بین‌المللی خبر داد.
برگزیدگان مدال طلا مرحله نهایی دومین المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی شایان باقری براگوری، هلیا حکیم الهی، سیده نرگس رضایی مقدم، فاطمه کریم زاده لر، پرهام لطیفی، محمدحسن نظری هستند.
مدال نقره این جشنواره را امیرحسین امیریانی، طراوت تابش، زهرا رستگارمقدم تقی زاد، المیرا علائی فرادنبه، امیرحسین علی‌نقیان، آیدین غفاری، صبا کرمی، فاطمه مظلوم رضایی، عرفان نوری خانکندی کسب کردند.
همچنین مدال برنز مرحله نهایی دومین المپیاد دانش‌آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به رضا ابراهیمی افجدی، حمیدرضاپورطالبی وراعون، طه چرتاپ محمدی، داوود حیدری ترک آباد، صالحه خراسانی، دانیال دهقانی، سیدعلی سیدی، علی عالیشاه، زهرا کریمی زاده، مریم منصور سمائی، علی وفایی شاهی رسید.