با گوشی سلفی محور جدید ایسوس آشنا شوید!

به گزارش سیناپرس به نقل از شبکه،این اسمارتفون در واقع نسخه لایت گوشی زنفون 4 سلفی محسوب می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی این گوشی داشته باشیم.

ایسوس پیش از این پنج گوشی از سری خانواده زنفون را معرفی کرده بود که به ترتیب زنفون 4، زنفون 4 سلفی، زنفون 4 سلفی پرو، زنفون 4 مکس و زنفون 4 پرو نام دارند. حال یک اسمارتفون جدید دیگر هم به این سری از محصولات ایسوس اضافه شده است. این اسمارتفون جدید زنفون 4 سلفی لایت نام دارد و نسخه نسبتا ضعیف‌تر گوشی زنفون 4 سلفی محسوب می‌شود، اما با این حال از نظر دوربین سلفی یک محصول قدرتمند است.

دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و چراغ فلش LED اختصاصی را به همراه دارد تا عکسبرداری سلفی در محیط‌های تاریک با استفاده از آن ساده‌تر انجام شود. دوربین این اسمارتفون هم از سنسور 13 مگاپیکسلی دیگری تشکیل می‌شود که قابلیت ضبط ویدئوهای فول اچ‌دی را به همراه خواهد داشت.

صفحه نمایش زنفون 4 سلفی لایت 5.5 اینچی است و وضوح تصویر اچ‌دی یا 1280 در 720 پیکسل را ارائه می‌کند. این اسمارتفون همچنین به تراشه اسنپدراگون 425 کوالکام مجهز شده که پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای دارد. پردازنده گرافیک این تراشه هم آدرنو 308 است. جالب است بدانید که ایسوس زنفون 4 سلفی را به تراشه اسنپدراگون 430 مجه کرده، بنابراین همانطور که انتظار می‌رفت، زنفون 4 سلفی لایت از نظر تراشه و پردازنده نسبت به زنفون 4 سلفی ضعیف‌تر است.

رم گوشی ظرفیت 2 گیگابایتی دارد و از نظر حافظه داخلی، دستگاه در دو نسخه با ظرفیت‌های 16 و 32 گیگابایتی روانه بازار می‌شود. بنابراین کاملا مشخص است که زنفون 4 سلفی لایت یک گوشی میان رده خواهد بود. ابعاد بدنه این اسمارتفون 7.9 در 75.9 در 155.7 میلیمتر بوده و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز گوشی را تأمین می‌کند. سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده بر روی آن اندروید نوقا است و رابط کاربری اختصاصی ایسوس با نام ZenUI هم در کنار آن پیاده‌سازی می‌شود.

خوشبختانه دکمه هوم گوشی زنفون 4 سلفی لایت قابلیت اسکن انگشت کاربر را دارد و بنا به ادعای ایسوس می‌تواند ظرف مدت زمان 0.3 ثانیه نمایشگر را آنلاک کند. این گوشی هوشمند قرار است با قیمتی مابین 156 الی 176 دلار به فروش برسد که قیمتی نسبتا مقرون به صرفه محسوب می‌شود. نظر شما در مورد زنفون 4 سلفی لایت چگونه است؟

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا