وای فای عمومی رایگان با شرایط خاص به مردم ارائه می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نسبت به یکی از موضوعات رایج در کشورهای پیشرفته دنیا یعنی ارائه وای فای عمومی رایگان واکنش نشان داد و نوشت: به شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پیشنهاد داده‌ام تا در مکان‌های عمومی از جمله پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، ورزشگاه‌‎ها، فروشگاه‌های خرید بزرگ و اماکن مذهبی خدمات اینترنت را با حجم معینی از طریق توسعه شبکه وای فای به صورت رایگان به مردم ارائه کنند.

ارائه وای فای عمومی رایگان روشی مناسب برای تبلیغات

وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش درآمد شرکت‌های خدمات اینترنت کشور با ارائه وای فای عمومی رایگان ادامه داد: ارائه وای فای عمومی رایگان یک روش موثر برای تبلیغ شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت است که در مدت طولانی باعث افزاش درآمد این شرکت‌ها می‌شود. همچنین با این روش میزان ترافیک شبکه اپراتورهای موبایل کاهش پیدا می‌کند و افزایش کیفیت شبکه تلفن همراه در مناطق دارای ترافیک بالا را به دنبال دارد.

ارائه وای فای عمومی رایگان در تمام کشور

آذری جهرمی اضافه کرد: پیاده سازی ارائه وای فای عمومی رایگان نیاز به حمایت ویژه مدیران برای اشتراک گذاری مکان لازم و برق برای نصب تجهیزات ارائه سرویس دارد و در نهایت ارائه وای فای عمومی رایگان رفاه بیشتر بازدیدکنندگان از این مراکز را به دنبال دارد. من انتظار دارم اپراتورها لیست مراکز پوشش دیتا در این طرح را از طریق سایت خود به اطلاع عموم مردم برسانند و به این مسئله توجه داشته باشند که ایران صرفا تهران نیست.

گفتنی است؛ طرح ارائه وای فای رایگان در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا در اماکن عمومی و دارای بازدید کننده زیاد به عنوان یک تبلیغات هدفمند از سوی شرکت‌های تبلیغاتی و یا یک مسئله مهم برای گردشگری از سوی دولت کشور مقصد انجام می‌شود که رضایت گردشگران و مردم آن منطقه را در پی دارد و حالا پیاده سازی سرویس وای فای عمومی رایگان با حجم معین در برخی مراکز حتی به صورت محدود می‌تواند رضایت بیشتر مردم را در پی داشته باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا