ورود شرکت روسی تاکسی آنلاین «ماکسیم» به ایران

به گزارش سیناپرس، چند ساعت گذشته خبری مبنی بر ورود سرویس تاکسی آنلاین «ماکسیم» به ایران در برخی رسانه‌های داخلی منتشر شد. به منظور پیگیری صحت این خبر ماجرا را از دفتر ایران این شرکت جویا شدیم.مدیر روابط عمومی ماکسیم ایران در گفتگو با خبرنگار استارتاپ ۳۶۰ ضمن تایید این خبر می‌گوید این شرکت روسی از ۳ ماه گذشته با هدف تحقیق و آنالیز بازار ایران در تهران شرکتی افتتاح کرده و هم‌اکنون اپلیکیشن این سرویس از طریق گوگل‌پلی و اپ‌استور قابل دانلود است، اما کماکان سرویس‌دهی ندارد. به گفته وی از دو هفته آینده جذب راننده، تبلیغات و سرویس‌دهی ماکسیم در تهران رسما کلید می‌خورد.

پاول استنیکوف نماینده سرویس ماکسیم در ایران درباره فعالیت‌های این شرکت در کشورمان اظهار داشت:

شرکت ماکسیم موفق به دریافت گواهی‌های لازم جهت فعالیت در ایران شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است سرویس ما در پاییز امسال در تهران به عنوان اولین شهر تحت پوشش ماکسیم در ایران راه اندازی شود. شهروندان تهرانی می‌توانند از طریق وب‌سایت، نرم‌افزارهای اندروید و ios نسبت به درخواست ماشین اقدام کنند. در حال تلاشیم تا به زودی امکان سفارش تلفنی خودرو را نیز فراهم کنیم.

گفتنی است شرکت تاکسی آنلاین ماکسیم در ۲۰۰ شهر روسیه و کشورهایی نظیر بلاروس، گرجستان، قزاقستان، تاجیکستان، اوکراین و بلغارستان مشغول به فعالیت است.
از این لینک  (https://taximaxim.ir/)می‌توانید به سایت این شرکت دسترسی پیدا کنید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا