ویژگی‌های فنی هوندا آکورد 2018 اعلام شد

به گزارش سیناپرس به نقل از شبکه،هوندا آکورد یکی از محبوب‌ترین‌ها نزد مردم است. همین موضوع باعث شده است تا اخبار مرتبط با این مدل مورد توجه مردم سراسر جهان قرار بگیرد. در حالی که محصول جدیدی که قرار است به بازار عرضه شود قیمت بیشتری نسبت به اسلاف خود دارد اما به همان نسبت ویژگی‌های استاندارد بیشتری به آن افزوده شده است که در نتیجه قیمت گران‌تر آن‌را توجیه می‌کند.

همان‌گونه که در گالری تصاویر این ماشین مشاهده خواهید کرد، نسل جدید آکورد دارای ابعاد استانداردتری خواهد بود، به‌طوری که ارتفاع آن به میزان 0.59 اینچ پایین‌تر، گستردگی بدنه ماشین به میزان 0.39 درصد بیشتر و طول ماشین به میزان 0.39 اینچ کمتر شده است. در نتیجه همان‌گونه که حدس زده‌اید ما با خودرویی روبرو خواهیم بود که کمی خوابیده‌تر خواهد بود و در مقابل عرض آن بیشتر شده است.

مدل پایه LX آکورد از موتور 4 سیلندری 1.5 لیتری توربو و گیربکس CVT بهره برده  که قدرت 192 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر را دارد. این مدل با قیمت 24 هزار و 445 دلار به بازار عرضه خواهد شد. مدل اسپورت همان‌گونه که پیش از این انتظار می‌رود نسبت به تیپ LX قابلیت‌های بیشتری دارد. این مدل به یک گیربکس CVT تجهیز شده و با قیمت 26 هزار و 655 دلار عرضه خواهد شد. شرکت هوندا اطلاع دقیقی در خصوص مدل هیربدی ارائه نکرده است اما انتظار می‌رود این نسخه نیز به یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندری که دو موتور الکتریکی انرژی آن‌را تامین می‌کنند تجهیز شده باشد. مدل‌های EX و EX-L نیز به ترتیب با قیمت‌های 28 هزار و 345 دلار و 30 هزار و 845 دلار به بازار عرضه خواهند شد. شاخص‌ترین محصول این مدل که تریم تورینگ نام دارد با پیشرانه 2 لیتری و با قیمت 35 هزار و 900 دلار عرضه خواهد شد.

مدل تورینگ نیز با قیمت 34 هزار و 675 دلار عرضه خواهد شد. مدل اسپورت به یک موتور بزرگ‌تر 2 لیتری و همچنین گیربکس 10 سرعته خودکار تجهیز شده است. این مدل قرار است به قیمت 30 هزار و 310 دلار به بازار عرضه شود. اما فارغ از قیمت‌هایی که به آن‌ها اشاره گردید نسل جدید به یکسری ویژگی‌های شاخص و قابل توجه تجهیز شده است که از آن جمله به سقف پانوراما، صندلی برقی با تنظیم در 12 حالت، گرم‌کن صندلی، صفحه‌نمایش 7 اینچی از نوع TFT برای نشان دادن اطلاعات فنی خودرو، اندروید اتو، 4G، LTE، وای‌فای، استارت با دکمه، سامانه‌های صوتی با 10 بلندگو و توان 450 وات، بهبود مقاومت بدنه خودرو، سامانه ترمز ممانعت از برخورد، هشدار خروج از خط، شیشه‌های عایق صوتی، تشخیص نقاط کور، دوربین 360 درجه، ترمز ضد قفل، کسب 5 ستاره ایمنی از سازمان‌های NCAP و IIHS و…. می‌توان اشاره کرد. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا