تلاش تویوتا درراستای جلب نظر سیایتمداران

به گزارش سیناپرس به نقل از جام جم آنلاین، تویوتا Century از دیرباز همواره گل سرسبد و پرچمدار دستاوردهای این خودروساز هوشمند ژاپنی محسوب می‌شود و نخستین نسل از این خودرو در سال 1967 میلادی رونمایی گردیده است.

اکنون تنها چند روز به آغاز نمایشگاه خودروی توکیو در 25 اکتبر باقی مانده و خودروسازی تویوتا نوید معرفی خودرویی را داده که مانند پیشینیان خود تنها راه‌های کشور ژاپن در می‌نوردد.

به نظر می‌رسد که اندیشه سبز تویوتا بر جهان سیاست نیز سایه افکنده، چرا که دیگر خبری از پیشرانه 12 سیلندر نیست! این خودرو از یک پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری با آرایش V با نشان 2UR-FSE نیرو می‌گیرد که مشابه پیشرانه مورد استفاده در لکسوس LS600h است و از فناوری دوگانه "هیبرید" نیز بهره‌مند است. توان تولیدی این خودرو 394 اسب‌بخار و گشتاور آن 520 نیوتن‌متر است.

طراحی این خودرو بر اساس کالبد پیشین تکوین یافته اما مهندسان ژاپنی به ابعاد این خودرو و فضای سوار و پیاده شدن سرنشینان افزوده‌اند تا سیاست‌مداران و خانواده سلطنتی ژاپن آسوده باشند.

خودروسازی تویوتا با توسعه فناوری تایرهای جدید به داشتن یک سواری نرم و ابریشمی برای سرنشینان این خودرو تعهد داده است. همچنین صندلی‌های پهن با داشتن جای پایی بزرگ از جنس 100 درصدی پشم ساخته شده که از چرم گران‌تر بوده و موجب رضایت آن‌ها خواهد شد.

همچنین نمایشگر با توانایی دستیابی به صدا، تصویر، وضعیت آب و هوا به همراه 20 بلندگوی با کیفیت در اختیار سرنشینان خواهد بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا