با تانک رضوانی موتورز آشنا شوید

به گزارش سیناپرس به نقل از شبکه،این خودرو به‌عنوان یک SUV افراطی عملکرد بالا برای هر چالش آنرود یا آفرودی طراحی شده است و مناسب کسانی است که نمی‌خواهند با یک تویوتا لندکروزر یا جیپ رانگلر به آفرود یا تپه‌های ماسه‌ای بروند.

رضوانی گفته است که در طراحی تانک از وسایل نقلیهٔ نظامی الهام گرفته که این ادعا را با نگاه به استایل بیرونی خودرو به‌وضوح می‌توان متوجه شد. در طراحی بیرونی این ماشین خطوط زاویه‌دار فراوان و حجم‌های گوناگونی بکار رفته درحالی‌که در آن پنجره‌هایی مشابه خودروهای نظامی و لاستیک‌های پهن شیاردار برای کشش بهتر به چشم می‌خورد. علاوه بر این، یک ردیف چراغ LED کمکی هم روی سقف خودرو نصب شده که نور بیشتری را در شب فراهم می‌کنند. رضوانی تانک همچنین اوورهنگ‌های بسیار کوتاهی هم دارد که موجب سهولت در بالا رفتن از تپه‌ها و موانع می‌گردد.

اما برخلاف طراحی بی‌نظیر بیرونی، کابین تانک طراحی ساده‌ای دارد که البته برخلاف استایل خشن بیرونی، بسیار لوکس و راحت است. در اینجا وجود پنج صندلی و نمایشگر 7.9 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی در میانهٔ داشبورد از موارد قابل‌ذکر هستند درحالی‌که به نظر می‌رسد سیستم تهویهٔ آن از نوع یک منطقه‌ای باشد؛ اما علاوه بر این، یک پکیج آپشنال هم برای این خودرو قابل سفارش است که شامل تودوزی چرمی و پوشش جیر سقف می‌شود. برای بهبود دسترسی به صندلی‌های عقب نیز درهای تانک به شیوهٔ موسوم به خودکشی طراحی شده‌اند.

در سینهٔ این هیولای آفرود یک نیروگاه 6.4 لیتری V8 قرار گرفته که 500 اسب بخار قدرت و 583 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به هر چهارچرخ انتقال میابد؛ بااین‌حال رضوانی هنوز هیچ اطلاعاتی از عملکرد تانک را اعلام نکرده ولی حداقل در خط مستقیم باید خودروی سریعی باشد. همچنین این شرکت برای تانک دو پکیج آفرود را هم ارائه کرده است که توانایی‌های خارج جاده‌ای آن‌را ارتقاء می‌دهند. این پکیج‌ها شامل مواردی چون افزایش 15 سانتیمتری ارتفاع و کمک‌فنرهای Fox می‌شود. ارتفاع بیشتر نیز امکان نصب تایرهای آفرود 37 اینچی را برای خودرو فراهم می‌کند.

برای کسانی که به امنیت و ایمنی اهمیت می‌دهند نیز رضوانی به‌صورت سفارشی با زره کِولار، شیشه‌های ضدگلوله، تایرهای پنچررو در سطح نظامی و حافظت بیشتر از باک سوخت، رادیاتور و کف خودرو، تانک را به‌طور کامل زره‌پوش می‌کند. علاوه بر این، حتی سیستم دید در شب با دوربین حرارتی هم برای این SUV قابل سفارش است. قیمت تانک از 178,500 دلار آغاز می‌شود و رضوانی از چند ماه پیش پذیرش سفارشات خرید آن‌را آغاز کرده است. نخستین نمونه‌های این SUV منحصربه‌فرد تا پیش از پایان سال جاری تحویل داده خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا