عرضه زودهنگام iOS 11.1 به دلیل مشکلات بروزرسانی قبلی

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا، در iOS 11 و iOS 11.0.1 باگ‌ها و مشکلات سیستم عامل جدید آیفون از قبیل مصرف زیاد باتری، دیر باز شدن برنامه‌ها و کرش کردن آنها (بیرون پریدن از برنامه‌ها) گزارش شده است.

حالا مسئولان اپل اقدام به عرضه نسخه عمومی بتای iOS 11.1 برای توسعه دهندگان کرده‌اند تا به زودی برای همه کاربران در دسترس باشد.

در حالی که iOS 11.0.1 تنها دو هفته پس از عرضه iOS 11 برای رفع نواقص و مشکلات آن عرضه شده بود، گویا نتوانسته مشکلات آن را به خوبی رفع کند و اپل حال پس از تنها یک هفته و در پی عدم رفع باگ‌ها، به فکر ارائه نسخه بتا iOS 11.1 افتاده است.

کاربران در سراسر دنیا مشکلاتشان را با نسخه جدید سیستم عامل اپل به گوش مسئولین این شرکت  رسانده‌اند. مصرف باتری نسخه جدید به حدی بوده که کاربران نام "قاتل باتری" را برای این نسخه برگزیده‌اند. ضمن اینکه گزارش گیر کردن برنامه‌ها، دیر باز شدن و کرش کردنشان هم زیاد بوده است. این مشکلات برنامه‌هایی نظیر ردیت، اسنپ‌چت، یاهو، توییتر، فیسبوک و حتی سافاری را نیز شامل می‌شود.

گزارش مشکلات iOS 11 در حدی زیاد بود که اپل مجبور شد یک هفته بعد از انتشار، آپدیت اورژانسی iOS 11.0.1 را عرضه کند.

یک شرکت امنیت موبایل در لندن دریافت که باتری آیفون‌های با iOS 11 تنها 96 دقیقه طول می‌کشد تا از 100 درصد به صفر برسند. در حالی که این زمان برای آیفون‌های با iOS 10 240 دقیقه بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا