چطور مشکلات آیفون را در iOS 11 برطرف کنیم؟

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اپل پس از مدت‌ها بعد از معرفی آیفون‌های جدیدش، سیستم‌عامل جدید خود آی او اس ۱۱ را ارائه داد. اما پس‌ از این به‌روزرسانی بسیاری از کاربران آیفون در رابطه با عملکرد آی او اس جدید شکایت‌هایی داشتند.

مشکلات به وجود آمده در کاهش عمر باتری و کاهش سرعت گوشی در باز کردن برنامه‌ها است. این مشکلات از زمانی شروع‌ شده که کاربران گوشی خود را به آی او اس ۱۱ برده اند. در واقع iOS 11 سرعت آیفون را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

شکایت یکی از کاربران در صفحات اجتماعی به این صورت بود: «از زمانی که به‌روزرسانی جدید را نصب کردم، تمام برنامه‌ها مثل سافاری، ردیت، ESPN، یاهو و بسیاری از برنامه‌های دیگر بسیار کند شده‌اند و برای باز شدن آن‌ها باید چند ثانیه صبر کرد. ممکن است برای باز کردن دوباره برنامه‌ها هم با مشکل مواجه شوم و باید یک‌بار تمام برنامه‌های باز را ببندم و برنامه‌ها را مجددا باز کنم. هیچکدام از این مشکلات را با آی او اس قبلی نداشتم.»

در تصویر زیر توییت یکی از کاربران اپل را مشاهده می‌کنید که اظهار کرده آی او اس جدید همه‌چیز را به‌ هم‌ ریخته است.

آی او اس 11

کاربر دیگری می‌گوید: «طی این دو سال که از آیفون استفاده می‌کردم، هیچ‌وقت با کند شدن و کاهش سرعت نرم‌افزارها مواجه نشده بودم، ولی برای اولین بار برنامه اسنپ چت من به‌کندی باز شد و من برای درست‌ کار کردن آن مجبور شدم یک‌بار برنامه را ببندم و دوباره بازکنم.»

کاربر دیگری شکایت‌هایی شبیه به کاربران قبلی داشته و او هم در باز کردن برنامه‌های فیس‌بوک، ردیت و توییتر با مشکل مواجه شده است.

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران در به‌روزرسانی آی او اس ۱۱ با آن روبه‌رو شدند، خاموش نشدن وای فای و بلوتوث از کنترل سنتر است. کاربران پس از خاموش کردن گزینه‌های وای فای و بلوتوث از کنترل سنتر، پس از چند دقیقه متوجه می‌شوند که این گزینه‌ها خاموش نشده است و برای خاموش کردن آن‌ها باید به قسمت تنظیمات بروند. البته در این میان بعضی کاربرها از به‌روزرسانی آی او اس ۱۱ کاملاً راضی بوده‌اند و هیچ مسئله‌ای با این به‌روزرسانی نداشتند.

مسائل و مشکلات در به‌روزرسانی‌ها اتفاق می‌افتد و نباید از این مسائل تعجب کرد. باید دید که اپل برای برطرف کردن این مسائل و راضی کردن کاربرانش چه می‌کند.

اگر هنوز به‌روزرسانی آی او اس ۱۱ را دریافت نکرده‌اید، پیشنهاد ما به شما این است؛ اگر iOS 11 سرعت آیفون شما را کاهش داده است، دست نگه‌دارید تا اپل نسخه اصلاحیه‌ای برای این به‌روزرسانی عرضه کند و سپس گوشی خود را به‌روز کنید.

اگر آی او اس ۱۱ شما را کلافه کرده، می‌توانید به آی او اس ۱۰ برگردید، البته روند برگشت به آی او اس ۱۰ آسان نیست.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا