تغییرات مدیریتی مهم در برند بنتلی

به گزارش سیناپرس به نقل از پدال، آدریان هالمارک به عنوان مدیرعامل جانشین بنتلی خواهد شد. هالمارک که هم‌اکنون رئیس استراتژی جگوار لندروور است قبلاً برای پورشه، فولکس‌واگن و حتی ساب کار کرده و در سال 2010 به جگوار پیوسته است. این مدیر ارشد همچنین در گذشته با بنتلی نیز همکاری کرده و باعث افزایش فروش این برند از هزار به 10 هزار دستگاه شده است.

Adrian Hallmark
جگوار لندروور می‌گوید: روش هالمارک بسیار دوست‌داشتنی است. او دوست دارد اشیا را فرم دهد و دست‌های خود را وارد پروژه‌ها کند. این مهارت در توسعه موفقیت‌آمیز فروش، بازاریابی و توزیع بوگاتی ویرون خود را نشان داده است.

خروج دورهایمر از بوگاتی و بنتلی بخشی از تغییرات مدیریتی بزرگ در فولکس‌واگن است. به عنوان بخشی از این دگرگونی، یکی از اعضای تیم مدیریتی قبلی در فولکس‌واگن به نام پیتر بوش نیز به بنتلی خواهد پیوست.


هالمارک در دوران مدیرعاملی خود به هدایت توسعه خودروی اسپورت و الکتریکی جدید این کمپانی کمک خواهد کرد. این خودروی اسپورت جدید پلتفرمی مشترک با پورشه میشن E خواهد داشت و انتظار می‌رود در چند سال آینده وارد بازار شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا