روترهای اینویزباکس همه کارهای شما در محیط آنلاین را رمزنگاری می‌کنند

 به گزارش سیناپرس به نقل از آی تی ایران، استارت‌آپ اینویزباکس به‌تازگی دو روتر جدید را معرفی کرده که تمام فعالیت کاربران در محیط آنلاین را رمزنگاری می‌کنند.امسال، هر دو روتر نورتون و ایسوس روترهای جدیدی ارائه کرده‌اند که ویژگی اصلی آن‌ها حفظ حریم شخصی است. اما، در کنار این نام‌های بزرگ، استارت‌آپ‌های متعددی وجود دارند که روی محصولات مشابه کار می‌کنند. یکی از این استارت‌آپ‌ها "اینویزباکس" (Invizbox) است که دو دستگاه جدید را رونمایی کرده است.

استارت‌آپ ایرلندی اینویزباکس که اواخر ماه جاری میلادی در Wired Security سخن‌رانی خواهد کرد، ادعا می‌کند که روترهای جدیدش تمام ترافیک اینترنت را امن می‌سازند. این دو محصول جدید به‌نام‌های "اینویزباکس 2" و "اینویزباکس 2 پرو" با استفاده از کابل شبکه به‌یک روتر دیگر وصل می‌شوند. از این‌جا به‌بعد، دستگاه‌های وایرلس از طریق وای‌فای به‌جعبه متصل می‌شوند.

هر دو روتر از نظر طراحی خیلی زیبا به‌نظر می‌رسند و "اینویزباکس 2" به یک پردازنده چهار هسته‌ای ARM، وای‌فای دو باند، 256 گیگابایت رم و قابلیت مدیریت اینترنت گیگابیت مجهز است. مدل پیشرفته‌تر هم پردازنده سریع‌تری دارد و هم رم آن بیشتر است. این استارت‌آپ برای هر دو روتر جدید خود در کمپین‌های سرمایه‌گذاری جمعی حضور فعال دارد.

به‌گفته شرکت سازنده، این روترها مانع نصب VPN روی هر دستگاه متصل به‌شبکه می‌شوند. به‌جای آن، هر دو روتر تمام ترافیک روی شبکه را از طریق اتصال VPN عبور می‌دهند. علاوه بر این، برای کسانی که به‌دنبال استفاده از یک لایه اضافی برای حریم شخصی هستند مود TOR هم درنظر گرفته شده است.

هر دو دستگاه توسط اپ‌های آندروید و iOS پشتیبانی می‌شوند و قابلیت کنترل‌های والدین و توانایی مشاهده افراد آنلاین روی شبکه نیز در آن‌ها درنظر گرفته شده است. یکی از خصوصیات مهم روترهای اینویزباکس، تحلیل ترافیک خروجی برای تعیین و شناسایی دستگاه‌های اینترنت اشیایی است که موجب اختلال بر روی شبکه می‌شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا