بلندگوی پوشیدنی ساخته شد

به گزارش  سیناپرس به نقل از مهر،  شرکت Bose یک بلندگوی پوشیدنی  ساخته که دورگردن کاربر آویزان می شود.  این بلندگو برای افرادی مناسب است که  مدام در حال حرکت هستند. کاربر می تواند با کمک این بلندگو در هر حالتی تا ۱۲ ساعت مداوم به موسیقی گوش کند.

به گفته تولید کننده این دستگاه به افرادی که در خانه کار می کنند، اجازه می دهد تا بدون استفاده از بلندگوهای متعدد بزرگ درخانه به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنند.

این بلندگو که The SoundWear Companion Wearable Speakerنام گرفته مانند هدفون های بلوتوثی کار می کند. به استثنای آنکه صدای محیطی را حذف نمی کند.

درحقیقت دستگاه با استفاده از بلوتوث به موبایل کاربر متصل می شود، بنابراین او می تواند با استفاده از بلندگو به تماس های تلفنی نیز پاسخ دهد. بلندگو  دارای میکروفون های پیشرفته نیز هست و کاربر می تواند به راحتی تماس تلفنی برقرار کند. همچنین با استفاده از اپلیکیشن های اندروید و iOS می توان آن را کنترل کرد.

روی بلندگو نیز سه دکمه کنترل وجود دارد تا کاربر بتواند صدای آن و پخش موسیقی را مدیریت کند. جالب آنکه این دستگاه حتی با دستیار هوشمند مانند سیری متصل شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا