قاشق دمنوش سینرژیک تولید شد

به گزارش سیناپرس، بهروز مرادی مجری طرح «قاشق سینرژیک» در گفتگو با مهر اظهار داشت: اغلب بیماری های مزمن علی الخصوص مشکلات گوارشی به دلیل از بین رفتن سیستم دفاعی بدن بروز می کند که اولین سد دفاعی بدن میکروب های مفید یا پروبیوتیک ها هستند.

وی افزود: تحقیقات علمی نشان داده است استفاده همزمان از پروبیوتیک ها و گیاهان دارویی با یکدیگر بیشتر از تاثیر هر کدام به تنهایی است. به همین دلیل به این محصولات سینرژیک می گویند.

مرادی با بیان اینکه بر همین اساس در صدد آمدیم تا قاشق دمنوش سینرژیک را تولید کنیم، خاطر نشان کرد: این قاشق محصولی با کاربرد ساده متشکل از گیاهان سلامت بخش به همراه باکتری های پروبیوتیک بوده که با توجه به فرهنگ نوشیدنی های ایران و چشم انداز جهانی طراحی شده است و به دلیل خواص سلامت بخش در گروه غذاهای فراسودمند دسته بندی می شود.

به گفته وی، تکنولوژی این محصول توسط طب سنتی چین آغاز و پس از سالها تحقیق و مطالعه گروه علمی سلامت سبز موفق به بومی سازی این محصول منحصر به فرد بر طبق طب بوعلی شده است.

مرادی با بیان اینکه گیاهان این دمنوش در قالب قاشق یکبار مصرف قابل تجزیه بسته بندی شده است، خاطر نشان کرد: در این قاشق، از شیرین کننده های طبیعی استفاده شده که فاقد قند بوده و کاملا بی ضرر است.

وی با اشاره به مزایای این قاشق عنوان کرد: ایجاد طراوت و نشاط، بالا بردن سطح انرژی بدن، بهبود سوخت و ساز بدن، افزایش چربی سوزی، بالا بردن ایمنی بدن و کاهش خطر بیماری های مزمن نظیر چربی خون قند خون سکته های قلبی و مغزی، سرطان ها از مزایای این محصول به شمار می رود.

وی افزود: همچنین پاکسازی روده ها و بهبود مشکلات گوارشی کودکان، درمان یبوست سندرم روده تحریک پذیر ، درمان درد پیش از قاعدگی، جلوگیری از اکسید شدن بدن و پیری زودرس و جذب بهتر مکمل ها و ویتامین ها با مصرف مداوم قاشق سینرژیک، از دیگر مزیت های قاشق طراحی شده در قالب دمنوش به شمار می رود.

مرادی مواد متشکل این قاشق دمنوشی را نعناع فلفلی، آویشن شیرازی، زیره سبز، زنیان، بادرنجویه، رازیانه، دارچین، گیاه استویا به عنوان شیرین کننده طبیعی، باکتری پروبیوتیک مقاوم به حرارت عنوان کرد و افزود: این محصول در قالب قاشقی بسته بندی می شود.

به گفته مرادی، خود قاشق از جنس پلیمر گیاهی است که هیچ ضرری  برای سلامتی و محیط زیست ندارد، در کف قاشق دمنوش و روی کفه کاغذ تی بک است که با هم زدن مخلوط می شود.

وی ادامه داد: این محصول دارای مالکیت انحصاری است و برای ثبت اختراع بین المللی هم اقدام کرده ایم.مرادی با بیان اینکه در حال حاضر این محصول با ۴ فرمولاسیون ویژه عرضه می شود، گفت: بنا داریم این محصول را به خلیج و اروپا صادر کنیم.این طرح با همکاری حامد فراهانی به نتیجه رسیده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا