ظاهر گوشی Pixel 2 لو رفت!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،مدل Pixel 2 در دو مدل کوچک و بزرگ روانه بازار می‌شود که مدل کوچک‌تر آن را HTC می‌سازد. این مدل، در سه رنگ کاملاً سفید، کاملاً مشکی و آبی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. حافظه داخلی این مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت است که قیمت آن هم به ترتیب ۶۴۹ و ۷۴۹ دلار است. در ارتباط با اندازه صفحه‌نمایش این مدل، به نظر می‌رسد شایعات پیشین درست باشد و اندازه آن ۵ اینچ است. گفته می‌شود این مدل مجهز به اسپیکرهای استریو است.

مدل بزرگ‌تر موبایل Pixel 2 تنها در دو رنگ مشکی و سیاه و سفید به بازار عرضه می‌شود. این مدل که به نظر جذاب‌تر می آید، دارای دکمه power نارنجی‌رنگ است. صفحه‌نمایش این مدل ۶ اینچ و با دو رم ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار علاقه‌مندان قرار می گیرد و قیمت آن‌ها به ترتیب ۸۴۹ و ۹۴۹ دلار است.

google-pixel-2-xl-white1

از پنل جلویی این دو مدل هیچ عکسی به بیرون درز پیدا نکرده اما ظاهراً موبایل Pixel 2 نسبت به مدل‌های قبلی خود، قاب باریک‌تری دارد. اندازه این مدل کمی با مدل‌های پیشین متفاوت است و به نظر می‌رسد در پنل پشتی، قسمتی که حسگر اثر انگشت و دوربین تعبیه شده، نسبت به مدل XL باریک‌تر شده است.

طبق شایعات Pixel 2، همراه با Google Home Mini به بازار می آید که با دستیار دیجیتالی اکو کار می‌کند و مانند Dot به سیستم صوتی منزل وصل می‌شود. این دستگاه با قیمت ۴۹ دلار و در رنگ‌های متنوع در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

شایعه بسیار مهیج دیگری که به مذاق علاقه‌مندان این برند خوش آمده این است که موبایل Pixel 2 با هدست های واقعیت مجازی Daydream View به بازار می آید که قیمت آن با افزایش ۲۰ دلاری، از ۷۹ دلار به ۹۹ دلار رسیده است.مراسم رونمایی از جدیدترین تلفن هوشمند گوگل چهارم اکتبر برابر با ۱۲ مهر برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا