حمایت معاونت علمی از مراکز دانش بنیان دارای بازار فروش اما فاقد امکانات

علیرضا دلیری در بازدید از چهارمین نمایشگاه زیست‌فناوری ایران بیان کرد: یکی از ماموریت های معاونت علمی و فناوری حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدات آن‌ها است که این نمایشگاه توانسته به خوبی زمینه معرفی و حمایت از این تولیدات را فراهم کند.
وی مزایای برگزاری نمایشگاه زیست‌فناوری ایران را تسهیل و فراهم شدن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه دانست.
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی ادامه داد:تعداد شرکت‌ها در چهارمین دوره این نمایشگاه، رشد چشمگیری داشته است که همین موضوع نشان دهنده افزایش اقبال عمومی به این حوزه است.
دلیری در ادامه تصریح کرد: به شرکت‌های دانش‌بنیان توصیه می‌کنم اگر شرایط فروش محصول خود را دارند اقدام کنند و در صورت نداشتن امکانات مناسب این شرکت‌ها می‌توانند از مزایا و حمایت‌های معاونت علمی و فناوری بهره ببرند.
وی ضمن مهم ارزیابی کردن نقش حوزه زیست فناوری در تولید محصولات ثروت‌آفرین و ایجاد بستر کارآفرینی فناورانه به ویژه تولید دارو در این حوزه گفت: دارو از زمینه‌های مهم و حیاتی کشور محسوب می شود به همین دلیلی معاونت علمی حمایت‌های ویژه‌ای در این بخش خواهد داشت.
چهارمین نمایشگاه زیست فناوری از 27 تا 29 شهریورماه سال جاری با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا