اعطای جایزه زیست ایران به 3 فناور و 6 شرکت برتر

به گزارش سیناپرس به نقل از  ایسنا، جعفر محمدیان در حاشیه چهارمین نمایشگاه زیست فناوری ایران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برترین‌های این نمایشگاه در 3 حوزه تخصصی پزشکی، کشاورزی و (صنعتی، محیط زیست و تجهیزات) مورد ارزیابی قرار گرفتند، افزود: در این دوره از نمایشگاه 152 طرح در سامانه جشنواره ثبت شد که از این تعداد 62 مورد فاقد مستندات بودند و از همان ابتدا رد شدند.

وی تاکید کرد: بر این اساس 90 شرکت، فناور و مرکز رشد در این دوره از نمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند.محمدیان به برخی از نتایج ارزیابی‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در این دوره از جشنواره هیچ مرکز رشدی به عنوان مرکز برتر انتخاب نشدند.

دبیر اجرایی جشنواره زیست ایران خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های 7 گروه داوری، 9 شرکت و فناور به عنوان برگزیدگان این دوره معرفی شدند که به آنها جایزه «زیست ایران» اعطا خواهد شد.

به گفته وی، 6 شرکت و 3 فناوری برتر مشمول این جایزه شدند.محمدیان با بیان اینکه برندگان این جایزه تا 4 میلیارد تومان جایزه تسهیلاتی دریافت خواهند کرد، ادامه داد: برترین‌ها همچنین از حمایت 500 میلیون تومانی صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر برخوردار خواهند شد.

 جشنواره زیست‌فناوری از 27 شهریور ماه در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده و تا امروز 29 شهریور ماه ادامه دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا