آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس جهانی پارک‌های علم‌وفناوری اعلام شد

موضوع اصلی کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری سال 2018، «به سوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری» است.

محورهای اصلی کنفرانس «شهرها، پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری: چالش‌ها و استراتژی‌ها»، «ابزارها و عملکردهای جدید برای شهرها و مناطق نوآوری»، «چالش‌های جوامع و شهرها و نقش پارک‌های علم و فناوری برای غلبه بر چالش‌ها از طریق نوآوری اجتماعی» و «کارآفرینی برای رشد و پایداری در پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری» است.

همچنین کنفرانس IASP 2018، هفت محور فرعی شامل «نوآوری باز و چالش‌های پیش روی شهرها»، «بازسازی ساختارهای قدیمی برای شکل‌گیری اقتصاد دانش‌بنیان»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات در خدمت توسعه پایدار: نقش پارک‌های علم و فناوری و سایر مناطق نوآوری»، «تاثیر پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری در شکل‌گیری شهرهای مولد و بهره‌ور»، «هم‌پیمانان جهانی در روند بین‌المللی‌سازی»، «چگونگی جذب نخبگان در شهرها، پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری» و «عملکرد و فعالیت شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری در رویارویی با چالش‌ها و نقاط قوت حاصل از تمرکز بر روی اهداف توسعه پایدار سازمان ملل» دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند خلاصه مقاله‌های خود را تا 25 اکتبر 2017 برابر با سوم آبان 96 از طریق لینک https://www.iasp.ws/My-Submissions به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

اعلام نتایج پذیرش خلاصه مقاله‌ها 24 آذرماه 1396 و اعلام نتایج پذیرش مقاله‌های کامل 15 خردادماه 1397 خواهد بود.همچنین آدرس وب سایت کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری سال 2018 www.iasp2018isfahan.com است.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری از دوم تا پنجم سپتامبر 2018 (یازدهم تا چهاردهم شهریور 1397) برای نخستین بار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا