چهل و دومین آزمون زبان وزارت بهداشت به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش سیناپرس، دکتر محمدحسین پورکاظمی، در گفت‌وگو با مفدا با بیان اینکه ثبت نام چهل و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) از بیستم شهریورماه آغاز شده است، از برگزاری این دوره آزمون به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: این روش جایگزین شیوه سئوالات و پاسخنامه‌های کاغذی خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون در تاریخ ۱۳مهرماه افزود: برگزاری آزمون به شیوه الکترونیک نیازمند مراکز کامپیوتری است که بر این اساس، آزمون چهل و دوم تنها در سه حوزه تهران، اصفهان و تبریز به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام چهل‌ودومین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) از دوشنبه ۲۰ شهریورماه ۹۶ آغاز شده و کارت این آزمون ۱۱ مهرماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و آموزش پزشکی منتشر خواهد شد. همچنین زمان برگزاری آزمون ۱۳ مهرماه است و  بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی کارنامه آزمون نیز ۲۳ مهر ۹۶ منتشر می‌شود.

 آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (۳۰ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴۰ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ۳۰ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا