ثبت نام در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال آغاز شد

داوطلبان می توانند جهت ثبت نام در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به سایت Login.Saramad.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

فرآیند ثبت بدون قید زمان بوده و سایت تا اطلاع ثانوی برای داوطلبان حضور و ثبت نام باز خواهد بود و متقاضیان می توانند با معرفی محصولات و نام شرکت، موسسه یا سازمان و نهاد در این دوره از نمایشگاه حضور یابند.
به گزارش ایرنا، یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از 20 تا 26 آبان ماه 96 در وسعت 25 هزار مترمربع در شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
نمایشگاه امسال شامل 9 بخش اصلی و یک بخش ویژه و خاص به نام دانش دیجیتال به همراه بخش های جنبی خواهد بود.
برگزاری 160 کارگاه آموزشی توسط موسسات تخصصی فعال در زمینه رسانه های دیجیتال از بخش خصوصی در حاشیه نمایشگاه امسال پیش بینی شده است.

 آغاز ثبت نام در دهمین جشنواره رسانه های دیجیتال

روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال همچنین از آغاز ثبت نام در دهمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال خبر داد و گفت: متقاضیان برای حضور در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 15 آبان ماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
بخش بین الملل جشنواره نیز که شامل محتوای مناسب خانواده، سبک زندگی، بیداری اسلامی، فرهنگ و تمدن و حفاظت از محیط زیست است با همکاری مشترک سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موسسه فرهنگی اکو برگزار خواهد شد.
فراخوان این جشنواره در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی، هنری، زبان و ادبیات، انقلاب اسلامی، خبر و اطلاع رسانی، سلامتی و بهداشت، تاریخ و تمدن، خانواده و سبک زندگی، شخصیت ها، گردشگری، کارآفرینی و اشتغال منتشر شده است.
آیین اختتامیه این جشنواره آذرماه امسال برگزار و از برگزیدگان این رویداد فرهنگی و هنری تجلیل خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا