انتشارات جهاددانشگاهی قزوین، شعبه برتر سازمان انتشارات جهاددانشگاهی

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، مهدی گلدوزها معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد قزوین اظهار کرد: روزگذشته در گردهمایی معاونین جهاددانشگاهی کشور در تبریز، شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در قزوین به‌عنوان واحد برتر انتشارات در توسعه فعالیت‌های کتابخوانی در محیط‌های دانشجویی و فضاهای مجازی شناخته شد و از معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین تجلیل به‌عمل آمد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قزوین گفت: انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی به ویژه در میان دانشگاهیان مرکز چراغ مطالعه را تأسیس نمود و از این طریق موفق شد تا هم دانشجویان علاقه‌مند به کتابخوانی را جذب نماید و هم در زمینه ترویج کتابخوانی گام‌های مؤثری بردارد.

گلدوزها برگزاری سیر مطالعاتی، طرح تورق کتاب، معرفی کتاب و دیگر طرح‌های انجام شده در مرکز "چراغ مطالعه" را در موفقیت انتشارات جهاد دانشگاهی مؤثر خواند و تأکید کرد: همه ما می‌دانیم تا به دست آمدن سطح مطلوب مطالعه در کشور و رونق فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه طولانی در پیش داریم، اما آنچه که در توان داریم و تکلیف ما است انجام خواهیم داد تا در محیط‌های دانشجویی و دانشگاهی به موفقیت دست پیدا کنیم.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قزوین در پایان تأکید کرد: انتشارات جهاددانشگاهی تنها به انتشار آثار علمی اکتفا نمی‌کند، بلکه آثار پس از انتشار در محیط‌های دانشگاهی و دانشجویی به نقد گذاشته می‌شود و همچنین با برگزاری مسابقات گوناگون کتابخوانی زمینه معرفی بیشتر و بهتر کتاب‌ها را فراهم می‌کند.

انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین هم اکنون در زمینه انتشار کتاب‌های علمی به‌ویژه انتشار کتاب‌های تخصصی هنر و معماری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا