کدام گوشی ها توان رقابت با آیفون ۸ را دارند؟

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،آیفون ۸ پس از گذشت مدت‌ها و با تأخیرهای زیاد بالاخره ۱۲ سپتامبر رونمایی می‌شود. خبرهای لو رفته زیادی در رابطه با آیفون ۸ منتشر شده است و در حال حاضر ما با بسیاری از ویژگی‌های این گوشی هوشمند آشنا شده‌ایم. بعضی از پرچم‌داران اندرویدی در بازار به‌ راحتی توانایی رقابت با آیفون ۸ را دارند و یک کاربر اگر سیستم‌ عامل گوشی هوشمند برایش مهم نباشد، می‌تواند به‌ راحتی این گزینه‌ها را جایگزین آیفون ۸ کند.

گزینه‌های زیادی برای جایگزین کردن آیفون ۸ وجود دارد؛

بهترین جایگزین برای آیفون 8

دوربین بهتر از آیفون ۷ پلاس

گلکسی نوت ۸

پس از انفجار گلکسی نوت ۷ و شکست بزرگ سامسونگ، این شرکت به خودش آمد و حالا با گوشی‌های جدیدش کاربران را حسابی خوشحال کرده است. گلکسی نوت ۸ هم یکی از این گوشی‌های باکیفیت است که با استقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شده است.

طراحی نوت ۸ بسیار هوشمندانه است و مزایای بسیار بیشتری نسبت به سری قبلی آیفون دارد. از جمله ویژگی‌های درخشان نوت ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش بزرگ، طراحی زیبا و نازک اشاره کرد. نوت ۸ دوربین دوگانه دارد و این ویژگی با دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس شباهت دارد. لنزهای نوت ۸ یک لنز واید و یک لنز تله فوتو است.

بهترین جایگزین برای آیفون 8

سامسونگ در طراحی دوربین نوت ۸ از لرزش گیر اپتیکال OIS استفاده کرده است که این لرزش گیر بر روی هر دو لنز قرار گرفته است. اما اپل در طراحی آیفون ۷ پلاس از لرزش گیر اپتیکال تنها بر روی لنز واید استفاده کرده است.

اما این حذف لرزش گیر از لنز تله فوتو چه فوایدی دارد و چه چیزی از آیفون کم می‌کند؟

لنز تله فوتو آیفون ۷ لرزش گیر ندارد و زمانی که شما بر روی سوژه‌ای زوم کنید، کوچک‌ترین حرکت دستی به‌ عکس شما آسیب می‌رساند، ولی دوربین نوت ۸ بر روی لنز تله فوتو هم لرزش گیر دارد و شما با خیال راحت می‌توانید بر روی سوژه زوم و بدون هیچ لرزشی عکاسی کنید.

صفحه‌نمایش بزرگ بدون افزایش سایز گوشی

گلکسی S8

گلکسی S8 یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی است که از صفحه‌نمایش لبه به لبه بهره می برد. این صفحه‌نمایش لبه به لبه باعث نشده که سایز گوشی هوشمند افزایش پیدا کند و کاربران گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی با لبه‌های خمیده در دست خواهند داشت. گلکسی S8 دوربین دوگانه ندارد ولی بسیاری از ویژگی‌های نوت ۸ در آن به چشم می خورد. اگر کاربران علاقه به استفاده از دوربین دوگانه برای عکاسی دارند نوت ۸ پیشنهاد بهتری برای آن‌ها است.

گوشی‌های هوشمند گوگل

گوگل پیکسل

گوشی‌های هوشمند شرکت گوگل توانستند بازار خوبی به دست آورند. طراحی هر دو ورژن گوگل پیکسل، گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال زیبا و منحصربه‌فرد است. صفحه‌ نمایش این گوشی‌های هوشمند کیفیت بسیار بالایی دارد و لرزش‌گیر دوربین هم از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است.

بهترین جایگزین برای آیفون 8

شما در انتخاب گوگل پیکسل آزاد هستید و می‌توانید ظرفیت‌های حافظه متفاوتی را انتخاب کنید. گوگل پیکسل در دو ورژن ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و در کنار دوربین بسیار خوب این حق انتخاب مشتری هم از دیگر مزیت‌های گوگل پیکسل محسوب می شود.

اگر علاقه‌ای به انتخاب گوگل پیکسل ندارید، تلفن هوشمند Essential هم یکی از بهترین گزینه‌های این لیست است. این اسمارت فون را خالق اندروید ساخته است و می‌توان آن را تلفن هوشمند خاصی خواند.

در کنار ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد و صفحه‌ نمایش لبه به لبه برای اولین بار لنز ۳۶۰ درجه‌ای همراه با این گوشی هوشمند عرضه می‌شود که بر روی گوشی هوشمند قرار می‌گیرد و کاربر می‌تواند به‌راحتی با اسمارت فون خود عکس ۳۶۰ درجه بگیرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا