اپل واچ ۳ ساعت شماره یک دنیا!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،بهترین برند ساعت در دنیا چیست؟ رولکس، سیکو؟ اپل چطور؟ امروز در جریان رونمایی آیفون ۸ و اپل واچ ۳، تیم کوک مدیرعامل اجرایی اپل اعلام کرد که اپل واچ در حال حاضر برترین ساعت در دنیا است و فروش این ساعت بالاتر از برندهای مشهور ساعت‌سازی است. اشتباه نکنید، آمار فروش اپل واچ با ساعت‌های هوشمند مقایسه نشده است، این ساعت توانسته به بالاترین رقم فروش در میان برندهای مشهوری مثل رولکس برسد.

در ۲۵ آوریل ۲۰۱۵ اپل واچ رتبه دوم در فروش را داشت که در مقام اول رولکس قرار داشت. رولکس این جایگاه را تا نیمه سوم ۲۰۱۶ حفظ کرد. اپل توانسته برندهای بزرگی نظیر فسیل، امگا، سیکو، کاسیو را پشت سر بگذارد و به رده اول جدول فروش ساعت‌ها برسد. بر اساس گفته‌های شرکت اپل واچ بهترین سیستم کنترل ضربان قلب را در بین ساعت‌های هوشمند دارد.

با توجه به قابلیت‌های اضافه‌شده به اپل واچ ۳ این ساعت هوشمند کماکان در صدر جدول خواهد ماند و به این زودی‌ها جایگاه خود را به هیچ برندی نمی‌دهد. سال گذشته فروش جهانی ساعت‌های هوشمند به ۲۱٫۱ میلیون رسید، در این میان اپل با شرکت‌هایی مانند سامسونگ، هواوی و ال‌جی رقابت می‌کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا