ردیاب ضربان قلب Apple Watch با ویژگی‌های جدید معرفی شد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،اپل در حال توسعه ویژگی های نرم‌افزاری برنامه Health در ساعت‌های هوشمند Apple Watch با تمرکز بر روی قلب است. ساعت هوشمند اپل، سیستم کنترل نظارت بر ضربان قلب را بهبود داده است. در واقع کاربران می‌توانند با بالا بردن مچ دست خود، نرخ ضربان قلب و شاخص های خاص دیگر خود همراه با ویژگی های جدید مشاهده کنند. سیستم بهبود یافته ردیاب ضربان قلب ساعت‌های هوشمند Apple Watch همچنین زمانی که ضربان قلب شخص بسیار بالا باشد به کاربر طی هشداری اطلاع می‌دهد.

در واقع اپل می‌خواهد، Apple Watch با سیستم جدید سلامت، شرایط قلب عادی مانند فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص دهد. این شرایط در میان ده‌ها میلیون نفر معمولا تشخیص داده نمی‌شود. برای این منظور، اپل با همکاری متخصصین بالینی در استنفورد بر روی دقت تشخیص ریتم‌های غیرعادی و غیر طبیعی قلب توسط ساعت‌های هوشمند Apple Watch مطالعه عمیق کرده است.

این مطالعه همچنین با همکاری سازمان FDA آمریکا و با استفاده از داده های Apple Watch برای تجزیه و تحلیل آریتمی ها انجام شده است مطالعه اپل بر روی قلب و ویژگی های جدید برای تشخیص نارسایی‌های موجود در قلب همچنان ادامه خواهد یافت و اپل در آینده ویژگی‌های بیشتری را به سیستم‌های نرم‌افزاری سلامت و قلب اضافه خواهد کرد. 

اپل با ساعت‌های هوشمند نقش اساسی را در بازار نظارت بر سلامت ایفا می کند. سرویس هایی مانند HealthKit و ResearchKit برای ارائه بازخورد بیومتریک به بیماران و پزشکان در همین زمینه فعالیت می‌کنند. مطالعه اخیر از Cardiogram و آزمایشگاه بهداشت UCSF نشان داد که اپل واچ توانایی تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی پراکسیسمال زمانی که سیستم با الگوریتم های شبکه عصبی هماهنگ باشد، دارد. همه این کارها پایه محکمی برای مطالعه اپل بر روی قلب است. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا