اپل پارک با معماری خیره‌کننده‌ی خود رسما افتتاح شد

به گزارش سیناپرس به نقل از زومیت، در حالی که کاربران و کارشناسان بی‌صبرانه منتظر رونمایی آیفون 8 و آیفون X هستند، مهم‌ترین اتفاق شروع رویداد اپل را باید افتتاح رسمی مقر جدید کوپرتینونشین‌ها موسوم به اپل پارک بدانیم.

اپل پارک که اکنون یادآور نامی بزرگ چون استیو جابز فقید است، امشب میزبان مراسمی است که در آن از نسل جدید آیفون‌های اپل رونمایی خواهد شد. این بنا که از معماری بسیار زیبایی بهره می‌برد، به گونه‌ای طراحی شده است که کارمندان این کمپانی بتوانند از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرند.

اپل پارک از انرژی ۱۰۰ درصد تجدیدپذیر تغذیه می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین منابع انرژی خورشیدی در این سایت نصب شده است. در فضای مکان جدید اپل از ۹ هزار اصله درخت استفاده شده تا نه‌تنها به زیبایی بصری محیط کمک کند، بلکه در جلوگیری از آلودگی هوا و ایجاد روحیه‌ی کاری بهتر مؤثر باشد.

کارمندان اپل تا پایان سال جاری به اپل پارک منتقل خواهند شد. مکانی که به گفته‌ی مدیران اپل در ساخت آن به جزئیات و بهره‌گیری از بهترین مواد توجه ویژه‌ای شده است. در مرکز بازدیدکنندگان، امکان تجربه‌ی واقعیت افزوده وجود دارد که به شما کمک می‌کند بیش از پیش با اپل پارک و اپل استور آشنا شوید.

با استفاده از اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده می‌توانید به‌عنوان یک بازدیدکننده از کمپ جدید اپل بازدید کنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

این بنا که ۲.۸ میلیون فوت مربع مساحت دارد، به بزرگ‌ترین پنل منحنی دنیا مجهز شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا