آغاز داوری 217 ایده‌ ارسالی به رویداد بین‌المللی دانشگاه امیرکبیر

 پس از فراخوان عمومی رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab آلمان، ایده‌پردازان ایرانی که شامل دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، پسا دکتری و اعضای شرکت‌های فن بازار و کارآفرینان و صاحبان ایده در زمینه‌های مختلف می‌شوند تا پایان مهلت اولیه بیش از 120 ایده و در مهلت تمدید شده حدود 100 ایده که در مجموع 217 ایده می‌شود، به دبیرخانه این رویداد بین‌المللی ارسال کردند.

با پایان یافتن مهلت ارسال به این رویداد بین‌المللی Falling Walls Lab داوری اولیه 217  ایده ارسالی آغاز شد. قرار است پس از مرحله داوری اولیه تعداد 30 ایده برای حضور در این رویداد که در روز 18 مهر ماه برگزار خواهد شد، حضور یابند. 

این رویداد همه ساله در کشور آلمان برگزار می‌شود و روند شرکت در این رویداد به گونه‌ای است که بعد از برگزاری رقابت‌های اولیه در کشورهای مختلف، نفرات برتر در این رویداد که در ماه نوامبر هر سال برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

امسال دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دفتر ایده بازار این دانشگاه با همکاری دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) رقابت مقدماتی رویداد Falling Walls Lab Tehran را در روز 18 مهر ماه در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌کنند.

30 ایده‌پرداز راه یافته به این مرحله، برای انتخاب یک ایده به رقابت می‌پردازند و هرکدام باید در مدت ۳ دقیقه از ایده خود دفاع کنند. منتخب نخستین مرحله این رویداد در مرحله نهایی این رقابت که در ماه نوامبر در برلین برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا