توقف فعالیت اسنپ و تپ سی در شهر کرج!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،به دنبال شکایت‌های متعدد و اعتراضات شهروندان به بخش حمل و نقل عمومی، دادستان کرج دستور توقف فعالیت شرکت‌های فعال در حوزه درخواست تاکسی به صورت آنلاین اسنپ و تپسی که مدتی است در شهر کرج فعالیت دارند را صادر کرده است.

رییس سازمان حمل و نقل کرج، عزیز صدرنژاد در رابطه با توقف فعالیت اسنپ و تپسی در شهر کرج عنوان کرد: شرکت‌های اسنپ و تپسی دو مشکل اساسی از جمله مسئله عدم امنیت سیستم حمل و نقل و به خطر افتادن کسب و کار تاکسی‌ها و آژانس‌های مسافرتی درون شهری دارند. همچنین شکایت‌های متعدد از سوی مردم نیز مشکل ساز شده است.

صدرنژاد با بیان اینکه اسنپ و تپسی باید برای ادامه فعالیت مجوزهایی را دریافت کنند، گفت: تمامی تاکسی‌ها و آژانس‌های مسافرتی درون شهری مشمول پرداخت عوارض صنفی و مالیات هستند، اما اسنپ و تپسی سهم بخش خدمات عمومی بازار کار را پرداخت نمی‌کند؛ این در حالی است که  این شرکت‌ها بازار کار سنتی را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: برای جابه‌جایی مسافر در حوزه حمل و نقل، چارچوب‌های مشخصی وجود دارد و شرکت‌هایی که قصد دارند در این حوزه فعالیت داشته باشند، باید ساماندهی شوند.

صدر نژاد با اشاره به انجام فرآیند تذکر و اخطار به اسنپ و تپسی تصریح کرد: برای توقف دسترسی و فعالیت اسنپ و تپسی در شهر کرج تذکرها و اخطار‌های لازم ابلاغ شده است که در صورت عدم مراجعه مدیران این مجموعه‌ها، برخوردهای قضایی و توقف فعالیت اسنپ و تپسی در کرج در دستور کار قرار می‌گیرد.

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری کرج با اشاره به ایجاد طرح تاکسی هوشمند درون شهری کرج خاطر نشان کرد: در شهر کرج طرح هوشمند سازی تاکسی‌های درون شهری شروع شده و قرار است با اجرای این طرح و با تجهیز ناوگان تاکسیرانی کرج به دستگاه‌های پرداخت الکترونیک، اتفاقات مثبتی در مدیریت شهری ایجاد شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا