گوگل گوشی های پیکسل طوفان زدگان هاروی را رایگان تعمیر می‌کند!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،طوفان هاروی به گفته بسیاری از کارشناسان بزرگ‌ترین فاجعه طبیعی است که تا به حال در آمریکا اتفاق افتاده، به طوری که بسیاری از مردم خانه‌های خود را ترک کرده‌اند. حال در بین تمامی خساراتی که مردم دیده‌اند، گوگل اعلام کرده که کسانی که از برند Pixel استفاده می‌کنند، بعد از اتمام طوفان می‌توانند به طور رایگان تلفن‌های خود را تعمیر کنند.
برخلاف سایر پرچم‌داران برند Pixel، مدل‌های Pixel و Pixel XL ضد آب نیستند. بنابراین این مدل‌ها به سادگی در باد و طوفان خراب می‌شوند. بنابر گزارش های شرکت های بیمه در آمریکا، هزینه خرابی‌های طوفان هاروی، بالغ‌ بر ۱۰۰ میلیارد دلار برآورد شد. اگرچه مردم، پس از طوفان باید خسارت‌های بیشتری را جبران کنند، اما در این بین شرکت گوگل سهم خود را در جبران خسارت برای مردم به خوبی ایفا کرده است. برای مثال هزینه تعمیر صفحه‌نمایش گوشی Pixel حدود ۱۳۰ دلار می‌شود، به همین دلیل است که گوگل تصمیم گرفته با همکاری شرکت uBreakiFix تعمیرات موبایل افراد آسیب دیده را به طور رایگان انجام دهد.

لازم به ذکر است؛ افراد می‌توانند تا ۳۰ سپتامبر برابر با ۸ مهر با مراجعه به دفاتر شرکت uBreakiFix جهت تعمیر موبایل‌های خود اقدام کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا