فریمور جدید iOS 11 نام آیفون های امسال را لو می دهد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،از روزی که فریمور Golden Master سیستم عامل iOS 11 لو رفت، به بسیاری از سوالات اساسی ما درباره محصولات آینده شرکت اپل پاسخ داده شد. یکی از بزرگترین سوالات این بود که اپل این نسخه از تلفن های هوشمند خود را چه نامگذاری می کند؟ اولین شایعات در اکثر رسانه ها نشان می داد که آیفون های نسل بعدی شرکت اپل، iPhone 7S،iPhone 7SPlus و iPhone 8 خواهد بود، اما فریمور لو رفته Golden Master آی او اس ١١ نشان دهنده موضوع دیگری است.

پیش از این، گزارشات ضد و نقیضی درباره نام آیفون های امسال در میان وبسایت های خبری منتشر شده بود که نام های iPhone 8,iPhone 8Plus و iPhone X دیده می شد. X در iPhone X به معنای عدد ١٠ است و این مدل از آیفون مجهز به نمایشگر OLED خواهد بود و به مناسبت ده سالگی آیفون معرفی و عرضه می شود. 

1th pic

استیو تروتون اسمیت، توسعه دهنده نرم افزار iOS با تجزیه و تحلیل و کالبد شکافی نسخه لو رفته Golden Master سیستم عامل iOS 11 به تمامی شایعات و گزارشات منتشر شده درباره نام های نسل بعدی آیفون خاتمه داد. طبق گفته اسمیت، شرکت اپل امسال در مراسم ١٢ سپتامبر خودش، سه مدل جدید از آیفون با نام های iPhone 8 ،iPhone 8 Plus و iPhone X را رسما معرفی می کند. 

روز سه شنبه شرکت اپل به تمامی اخبار، شایعات و گزارشات منتشر شده در طول یک سال خاتمه می دهد و آیفون های جدید را تحت نام های گفته شده معرفی می کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا