نوکیا ۹ دارای صفحه نمایش خمیده و دوربین دوگانه است!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت HDM Global پس از خریداری سهام شرکت نوکیا توانست دوباره نام نوکیا را بر سر زبان‌ها بیاندازد. پس از عرضه موفق نوکیا ۸ و استقبال خوب مخاطبان، حالا خبرهایی به گوش می‌رسد که نوکیا ۹ به‌زودی عرضه می‌شود. طرح‌های مفهومی از نوکیا ۹ در یوتیوب منتشر شده است. این طرح های مفهومی Concept Creator نامیده شده و به نظر می‌رسد نوکیا ۹ تا اواخر امسال به‌صورت رسمی عرضه شود.

صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند لبه به لبه و خمیده است. بر روی صفحه‌نمایش نوکیا ۹ خبری از دکمه فیزیکی نیست و دکمه‌های ناوبری در قسمت زیرین پنل صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

دکمه‌های فیزیکی در قسمت‌های کناری گوشی هوشمند قرار دارد و نوکیا ۹ هم از دوربین دوگانه تولید شرکت زایس بهره برده است. در قسمت پایین دوربین‌های دوگانه فلاش LED قرار گرفته است.

جک سه میلیمتری هدفون در قسمت بالایی گوشی و Type-C USB از دیگر مشخصات نوکیا ۹ است. بد نیست بدانید آرم نوکیا در قسمت پشتی اسمارت فون حک‌ شده است و اسلات میکرو SD در سمت چپ آن قرار دارد.

در پیش‌طرح‌های ارائه‌ شده قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی برای نوکیا ۹ در نظر گرفته‌ شده است. نوکیا ۹ در پنج رنگ مختلف شامل آبی، طوسی، مشکی، قرمز و آبی عرضه می‌شود.

گفتنی است؛ اخبار دقیقی در رابطه با زمان عرضه نوکیا ۹ منتشر نشده است، ولی انتظار می‌رود این اسمارت فون اواخر امسال عرضه شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا