آغاز عملیات اجرایی ۶پروژه عمرانی در دانشگاه علم و فناوری بهشهر

به گزارش سیناپرس، حمید محمدزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ۶ پروژه عمرانی شامل فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی، فاز اول سلف سرویس مرکزی، سالن ورزشی، رینگ دوچرخه سواری و پیاده روی، آشپزخانه و محوطه سازی در دانشگاه علم و فناوری مازندران افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دانشگاه علم و فناوری مازندران با حضور معاونان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ربیع فلاح استاندار مازندران و شاعری نماینده شرق مازندران در مجلس هفته جاری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران عنوان کرد: دو پروژه فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع و هزینه ۱۰ میلیارد ریال و همچنین فاز اول سلف سرویس مرکزی با مساحت ۱۲۰۰ مترمربع با هزینه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

محمدزاده با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت ۴ پروژه عمرانی از ماه های گذشته شروع شده و تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسند، افزود: این پروژه‌ها شامل سالن ورزشی به مساحت ۳ هزار مترمربع و برآورد هزینه ۳۰ میلیارد ریال، آشپزخانه سلف مرکزی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع و برآورد هزینه ۵ میلیارد ریال، محوطه سازی به مساحت ۵ هکتار و برآورد هزینه ۲۵ میلیارد ریال و رینگ دوچرخه سواری و پیاده روی دانشگاه به طول ۴ کیلومتر و برآورد هزینه ۴۰ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: دانشگاه علم و فناوری مازندران یکی از دانشگاه‌های دولتی تحت نظارت وزارت علوم است که در کیلومتر ۳ جاده دریای چهارفصل شهرستان بهشهر واقع شده ‌است و با عنوان واحد اقماری دانشگاه علم و صنعت ایران، در سال ۱۳۷۳ با پذیرش ۹۰ دانشجو در دو رشته مهندسی صنایع و برق آغاز به کار کرد و این واحد در سال ۱۳۹۱ و طی فرآیند استقلال از دانشگاه علم و صنعت ایران به مرکز آموزش عالی و در سال ۱۳۹۲ به دانشگاه علم و فناوری مازندران تغییر نام داد.

رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران تصریح کرد: طی ۴ سال گذشته در دانشگاه علم و فناوری مازندران، هیئت علمی از ۷ نفر به ۵۲ نفر و دانشجویان از ۸۰۰ نفر به حدود ۳۰۰۰ نفر افزایش یافته است.

محمدزاده در پایان با بیان اینکه بودجه این دانشگاه در طی ۴ سال گذشته از حدود ۳۰ میلیارد ریال به حدود ۱۲۰ میلیارد ریال افزایش یافته است، گفت: قبل از استقلال دانشگاه ۳ رشته کارشناسی شامل صنایع، ریاضی و کامپیوتر وجود داشت و اکنون و پس از استقلال دانشگاه؛ دانشجویان در ۶ رشته کارشناسی با ۱۰ گرایش و ۶ رشته کارشناسی ارشد با ۱۱ گرایش مشغول به تحصیل هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا