رونمایی از گوشی‌های آنر V9 Play و آنر ۶ Play

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت چینی هواوی به عنوان دومین غول تولید موبایل در جهان شناخته می‌شود که همواره تمرکز ویژه‌ای در تولید موبایل‌های میان‌‎رده و پایین‌رده با سخت افزار و طراحی مناسب و البته با قیمتی پایین داشته است تا بتواند بخش بزرگی از نیاز بازار یعنی گوشی‌های ارزان و اقتصادی را پوشش دهد. این شرکت از گوشی‌ هوشمند میان‌رده آنر V9 Play با سخت افزاری قدرتمند و طراحی زیبا در رنگ بندی متنوع با قیمتی مناسب و موبایل هوشمند آنر ۶ Play به عنوان اسمارت فونی پایین‌رده با سخت افزاری نچندان قدرتمند و بخش نرم افزاری قدیمی با قیمتی بسیار اقتصادی به صورت رسمی رونمایی کرده است.

هواوی آنر V9 Play

 

آنر V9 Play

تلفن هوشمند هواوی آنر V9 Play دارای ابعاد ۱۴۷٫۹ در ۷۳٫۲ در ۷٫۶۵ میلی‌متر است و ظاهر زیبا و مدرنی دارد که در کنار وزن ۱۴۵ گرمی آن باعث شده تا این گوشی زیبا، سبک و خوش دست باشد.

موبایل هواوی آنر V9 Play در بخش سخت افزاری و نرم افزاری به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6750 با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-T860MP2، صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر اچ دی، ۳ و ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۲ با قابلیت فوکوس اتوماتیک، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 مجهز شده است که سخت افزار قابل قبولی برای موبایلی میان‌‎رده و اقتصادی به شمار می‌‎رود.

فروش موبایل هواوی آنر V9 Play از ۱۲ سپتامبر مصادف با ۲۱ شهریور ماه در دو نسخه ۳ و ۴ گیگابایت حافظه رم با قیمت‌های به ترتیب ۱۵۳ و ۱۸۳ دلار در چهار رنگ مشکی، طلایی، آبی و قرمز در چین آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است؛ هنوز اطلا

هواوی آنر ۶ Play

 

آنر V9 Play

هواوی آنر ۶ Play، جدیدترین گوشی پایین‌رده و اقتصادی شرکت هواوی با برند آنر است که شباهت زیادی از تمام لحاظ به موبایل هواوی Y5 مدل ۲۰۱۷  دارد. این گوشی دارای ابعاد ۱۴۳٫۸ در ۷۲ در ۸٫۸۵ و وزن ۱۵۰ گرم است.

از جمله مشخصات فنی هواوی آنر ۶ Play باید به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737T  با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-T720MP2، صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر اچ دی، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۰، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۴، باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو با رابط کاربری  EMUI 4.1 اشاره داشت.

طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی پایین‌رده و ارزان قیمت با قیمت ۹۱ دلار معادل با ۷۶ یورو در رنگ‌های سفید و طلایی در کشور چین عرضه خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا