اپلیکیشن Zello در اپ استور رکورد زد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،طی روزهای اخیر شرق آمریکا و منطقه دریای کاراییب دگیر طوفان ایرما به عنوان یکی از طوفان‌های بزرگ و خسارت بار است اما تکنولوژی و موبایل‌هوشمند توانسته‌اند در عملیات نجات کمک شایانی بکنند. یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی که طی سال‌های اخیر در زمان عملیات نجات مورد استفاده قرار گرفته است، اپلیکیشن Zello به عنوان نرم افزاری رایگان با قابلیت واکی تاکی است که با استفاده از آن می‌توان ارتباطی دو طرفه بین کاربر مبدا و مقصد ایجاد کرد؛ در واقع این اپلکیشن با استفاده از اتصال وای فای یا شبکه مخابراتی قادر است برای کاربران کانال‌هایی برای انتقال صوت و تصویر ایجاد کند.

اپلیکیشن Zello

یک نکته مهم برای اتصال کاربران از طریق اپلیکیشن Zello این است که در واقع این نرم افزار از عملکردی مشابه با VOIP استفاده می‌کند؛ بنابراین باید فرستنده و گیرنده به خط مخابراتی یا اینترنت پایداری متصل باشند و سرورهای این اپلیکیشن نیز همواره بدون مشکل در دسترس باشد که همانطور که انتظار می‌رود در زمان حوادثی از جمله طوفان، سیل و زلزله دیگر سیستم مخابراتی عملکرد درستی ندارند.

اپلیکیشن Zello

بر اساس اطلاعات منتشر شده از ۲۸ آگوست تا ۵ سپتامبر، اپلیکیشن Zello در زمان شدت گرفتن طوفان هاروی افزایش دانلود بسیار زیادی داشته است و در حال حاضر با وقوع طوفان ایرما در جزایر کاراییب، دانلود این نرم افزار به بیشترین حد خود رسیده است و توانسته در اپ استور رکورد بزند.

مدیر عامل زلو با اشاره به افزایش دانلود این اپلیکیشن طی روزهای اخیر گفت: هنگام عملیات نجات هیوستن، اپلکیشن Zello رشد دانلود ۲۰ برابری داشت اما طی چند روز اخیر این اپ، میزبان ۶۰۰ هزار نفر کاربر جدید برای آمادگی در مقابل طوفان ایرما بوده است.

گفتنی است؛ اپلیکیشن Zello در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد و از سال ۲۰۱۱ تا به امروز برای عملیات نجات و کمک به کاربران طی طوفان مورد استفاده قرار گرفته است. این نرم افزار برای کاربران عادی کاملا رایگان است اما برای مصارف بزرگ در قالب شرکت‌ها باید مبلغی را پرداخت کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا