دهمین نسخه آزمایشی iOS 11 برای توسعه دهندگان منتشر شد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت اپل به صورت رسمی در اواسط این هفته، دهمین نسخه آزمایشی iOS 11 را برای توسعه دهندگان نرم افزاری منتشر و از آن‌ها در خواست کرد که به سرعت و فوری باگ‌ها و بروزرسانی‌های این نسخه را برای اپل اسال کنند. این در حالی است که همواره اپل روزهای دوشنبه هر دو هفته یک بار اقدام به انتشار نسخه‌های آزمایشی برای توسعه دهندگان می‌کند. همچنین بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد این سیسم عامل دارای مشکلات اساسی است و نیاز به بروزرسانی‌‎های جدی دارد که باعث شده تا توجه کارشناسان نسبت به عجله اپل جلب شود.

در صورتی که قصد دانلود و استفاده از دهمین نسخه آزمایشی iOS 11 را دارید می‌توانید با مراجعه به مسیر Settings –> General –> Software update این بروزرسانی را دریافت کنید؛ البته باید توجه داشته باشید این سیستم عامل باگ‌های زیادی دارد و بهتر است فقط در صورتی که توسعه دهنده اپل هستید به سراغ آن بروید. همچنین این بروزرسانی نیاز به حافظه داخلی بیشتری دارد به همین دلیل قبل از بروزسانی، مطمئن شوید تا فضای کافی برای نصب دهمین نسخه آزمایشی iOS 11 را داشته باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده قبلی قرار است اپل در روز ۱۲ سپتامبر مصادف با ۲۱ شهریور ماه و در مقر جدید خود از جدیدترین سیستم عامل iOS، موبایل آیفون ۸، نسل جدید اپل تی وی و اپل واچ رونمایی کند که حالا با عجله اپل و انتشار دهمین نسخه آزمایشی iOS 11، اخبار مبنی بر رونمایی از سیستم عامل جدید iOS  یعنی نسخه نهایی iOS 11 در این رویداد بزرگ تقویت شده است.

انتظار می‌رود سیستم عامل جدید اپل برای ایفون به مرکز کنترل اختصاصی، امکان پرداخت peer-to-peer از طریق سیستم پرداخت اپل، ویژگی‌های AR جدید و لاک مجهز شود و کاربران آیپدهای اپل نیز از قابلیت‌هایی مانند درگ و دراپ آیکون‌ها و فایل‌ها و چندین مورد دیگر بهرمند شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا