نمایشگر بدون حاشیه و سلفی ۲۴ مگاپیکسلی!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت چینی ویوو، یکی از کمپانی‌های بزرگ فعال در حوزه تولید اسمارت فون‌های اقتصادی با ویژگی‌های جذاب است که سهم بزرگی از بازار کشور چین و هند را توانسته با محصولات میان‌رده و پایین‌رده با قیمتی اقتصادی به خود اختصاص دهد. این شرکت از موبایل هوشمندی میان‌رده با نمایشگری ۶ و بدون حاشیه، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی با مشخصات سخت افزاری نچندان قدرتمند با نام ویوو V7 Plus رونمایی کرده است که گزینه جذابی برای اسمارت فونی ارزان قیمت به شمار می‌رود.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند ویوو V7 Plus باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۵۰ با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرینو ۵۰۶، صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع IPS با وضوح تصویر اولترا اچ دی با تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ و نسبت تصویر ۱۸:۹ با قابلیت پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخل با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۰ با قابلیت تشخیص چهره و فوکوس اتوماتیک همراه با فلش LED، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۰، حسگر اثر انگشت، باتری ۳۲۲۵ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۷٫۱ نوقا با رابط کاربری Funtouch OS 3.2 اشاره داشت.

ویوو V7 Plus

موبایل ویوو V7 Plus شاید یک محصول ارزان قیمت باشد اما این گوشی هوشمند قابلیت‌های زیادی دارد و به سخت افزاری مناسب مجهز شده است. همچنین این اسمارت فون بر خلاف بسیاری از موبایل‌های میان‌رده به دوربین اصلی و دوربین سلفی قدرتمندی مجهز شده است؛ در واقع دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی قادر است تصاویر با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل را ثبت و دوربین سلفی ویوو V7 Plus با سنسور ۲۴ مگاپیکسلی همراه با فلش LED دوگانه با قابلیت زیباسازی چهره و حالت پرتره می‌تواند تصاویر سلفی زیبا و باکیفیتی را ثبت کند.

طبق اطلاعات منتشر شده، فروش موبایل ویوو V7 Plus با قیمت ۲۸۶ یورو در رنگ مشکی از ۱۵ سپتامبر مصادف با ۲۴ شهرویور ماه به صورت انحصاری در فروشگاه آمازون کشور هند آغاز می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا